Phaseolus vulgaris

Deschid netul, se serbeaza cu cazane de fasole Romania (sper sa nu ramana dupa asta doar o mare basina). Butonez nitel la TV (ah, ce lux), idem, fasole. Dau o tura sa imi iau niste biscuiti cu rom sa am si eu ceva tricolor in casa, vecinii mei impartaseau opinii despre fasole. Las berea, iau cainele, schimb directia, alt vecin, cu o farfurie aburinda in mana. Primise … fasole. Cum, eu nu am fasole? Nu am fasole decat in spatiul virtual, asa sa stiti, am o tona de fasole, am! Iaca ceva poze ca dovada, luate la plici de prin diverse postari, vreau si eu in randul lumii cu fasole!

Si tot scotocind mi-am amintit ca am fasole, cum sa nu am fasole? Nu se poate casa de roman azi fara fasole.

Asta este (desi pohta as fi avut de una batuta cu virsli dar sunt bune si improvizatiile)

rororo

4 gânduri despre &8222;Phaseolus vulgaris&8221;

  1. Ha haaaaaaa, ce coincidenta, si eu am mancat tocmai fasole ! dar asa s-a nimerit , nu stiam ca azi este fasolea obligatorie.
    Super pozele :P.

  2. Aaaaaa, pana la urma aceea din ultima poza o ai totusi in casa?
    pai daca este asa Nu se poate sa nu mananci azi fasole ! Nu se da fasole pe gratis in oras? :)))))) intreb si eu ca proasta ca nu stiu, eu m-as duce sa imi iau sa mananc haha, am auzit ca fasolea la „cazan” facuta de militari :))))))))) este foarte buna dar eu nu am mancat niciodata, am citit undeva treaba asta.

  3. Na, ca ai reactioant in timp ce postam eu al doilea mesaj, pai nu se poate sa nu mananci azi fasole auzi, nu se poate asa ceva. Pana si eu am mancat.
    Daca se da :)))))) fasole azi in oras undeva pe gratis eu in locul tau m-as duce sa imi iau, zau, vb serios.
    :)))))))))

Lasă un comentariu