Restaurant Din Fu

Intai il pacalesc pe Andi a carui provocare o sustin, legata de fotografiile culinare, trebuie dom’le sa va faca pofta de mancare sau chef de cumparaturi. Cum iesirea la Din Fu a fost sponsorizata de afaf cu niste alcoale si slanina si condimente, sa fie primit.

E, abia acum urmeaza pozele. Au caracter informativ si sunt facute cu telefonul, asa ca ma simt datoare sa va povestesc ororile pe care le veti vedea. Orori in sensul de poze, neobisnuit de „bune” fata de minunile mele fotografice 😀

La recomandarea domnului afaf am luat oaie nu stiu de care, specialitatea bucatarului. E chestia din prima poza care arata a musuroi. De mare exceptie textura si potriveala iutelii. Insa bucatarul are o mare problema. Am crontanit efectiv cristalele de MSG. Si, ca la fast food, e genul de mancare de la care nu te poti opri. Viva zeul MSG.

Doamna afaf tinea regim, dorea ceva legume, noi voiam ceva cu 5 spices. Chelnerul a spus ca face el o salata nemaipomenita de legume (ma rog, nu el, el recomanda) iar cu puiul cred ca s-a incurcat. Salata de legume avea fix acelasi sos ca puiul, nici urma de 5 spices. Mancabile, pline si ele de amidon si MSG.

Data viitoare o sa rog sa imi faca oaia aia fara monosodiu, prea era misto ca sa fie stricata.

Am mai luat costite dulci-acrisoare care mi s-au parut foarte bune. Sosul era gros ca melasa din Alice in tara minunilor, dar ok. Orezul cu ou, in regula, nu la nivelul asteptarilor, dar a mers.

Dupa tona de monosodiu din oaie, a trebuit sa iau pauze lungi si dese ca sa pot gusta si alte chestii, asa ca tot ce pot sa va spun e ca pachetelele de primavara, dupa pauza de rigoare, sunt bune.

Si coltunasii fierti sunt excelenti, sosul a avut nitel prea mult otet pentru gustul meu.

Draga Andi, asa arata un castronel indezirabil? 😛 Ce vrei mah, am uitat sa poznam (io mi-s divina ca am lasat aparatul acasa) inainte de a se abate furia mesenilor in blide, iaca.

Concluzie: preturile sunt bune, presupun ca daca vorbiti cuviincios puteti indeparta parte din MSG din mancarea aia de oaie (e bestiala, bestiala textura, super), chestiile cu legume sunt de evitat, chestiile dulci-acrisoare, bune, nu dau sosuri speciale la masa, numai soia si otet la oliviera, foarte curat pentru un chinezesc.

Si ca sa incheiem cum se cuvine, sa vedeti nesimtirea gazdoiului la poker, iaca:

Deci imi iertati poznele, luati de bune parerile si injurati oamenii rai care bat pe altii la pocãr, da?

Ptiu, ca era sa uit, inainte de rororo, ca orice local chinezesc trebuie sa aiba un chelchesoz, aista avea un tapet de matase cu cocori (nu, nu un tablou cu lupi, vorba bancului).

Stiti de ce mi-a amintit, nu?

In dreapta mai sunt niste arhive MS, pentru nostalgici.
rororo

na ca bag si un edit dupa rororo ca am uitat sa va spun ca la desert am luat inghetata prajita. dupa gustul meu, naspa rau, cel mai haios mi s-a parut ca au prajit inghetata pe batz. cu tot cu batz.

21 de gânduri despre &8222;Restaurant Din Fu&8221;

  1. Taci ca ma uitam pe meniul online, s alesin de ras, iote aci: 157. Rata prajita cu sare chinezeasca(300 gr)40 ron

    ce crezi ca (virgula) contine reteta de rata chinezeasca? citez: Costita de porc, sos soia, susan :)))))))))))))))))))))))

  2. Dragă cârcotaşă, pozele nu sunt state-of-the-art (mai puţin prima şi aia cu jetoane şi beutură :P), că atâta poate telefonu’. Al meu nu poate nici atât 🙂 🙂
    Castronelul nu numai că nu arată indezirabil, dar, ţinând cont că încă nu am avut timp să mănând de prânz, l-aş goli în 4 secunde şi l-aş şterge şi cu un colţ de pâine, ca să fie treaba-treabă 🙂 🙂

  3. Amabil, ca de obicei. 🙂 Ti-am gatit si azi ceva bun, cand se termina balamucul o sa vad ce poze au iesit. Dar lasa, ca o rasari el soarele si pe strada mea. Am o datorie de onoare si la katze cu o poza si la mira, sa vedem ce pot face.

  4. acum cativa ani am fost la o carciuma chinezeasca ,la mare,si am vrut si eu ceva cu 5 spices.Mi-a adus ceva de-i zicea pui cu 5 condimente.Nici unma de 5 condimente.Cand am intrebat chelnerul,mi-a explicat respectuos altfel,ca cele 5 condimente erau morcovul,ceapa,usturoiul si nu mai tin minte ce,probabil sarea si piperul ,ca nu mai tin minte decat morcovul !!!!!!!!!!!!!

  5. uite ca la asta nu ma gandii, posibil sa ai rezon, ca cred ca erau cam cinci condimente.

    oricum musai sa ma mai duc, mi-au ramas in minte trei chestii pe care le vazui pe mesele altora, inclusiv a chinezilor: cartofi prajiti cu ardei iute, peste coada de veverita si un bol maaare cu nu stiu ce era in el, da intreb.

    oricum au tsingtao la 660ml si vinars jidvei, buda e curata, asa ca ce mai conteaza niste MSG in plus sau in minus 😀

    in ritmul asta in curand ajung sa fac reclama la mc donalds :))

  6. Monosodiu glutamatu’ ala din mai toate conservele si mancarea industrializata. Uite link pe wiki (stiu ca gaseai si singur, dar sa fie): http://en.wikipedia.org/wiki/Monosodium_glutamate

    Nu am citit, aparu primul la cautare, dar banuiesc si eu ca sunt corecte informatiile.

    Ideea e ca iti pacaleste papilele si gustul pe care il simti nu este de fapt cel corect, plus ca se pare ca deja s-a dovedit ca e nociv. Cel continut de alimente in stare naturala (gen tomate) cica e ok, asta industrial, nu.

    Sunt multe pareri pro si contra dar eu stiu si persoane, in Romania, care au trecut prin „sindromul restaurantelor chinezesti”. Ca orice chestie, abuzul e naspa, acum daca am mancat la un moment dat, sper ca nu decedez mortal, ramane de vazut.

  7. Fratele teleportat din US zice ca asta este vrajeala, ca nu s-a dovedit cu studii serioase ca este nociv si ca in mod clar FDA ( Food Drug Administration)il aproba in toate alea si de cate ori o zbarcesc aia, statul american plateste de se usuca despagubiri, deci nu e chiar gluma!
    Ca i-am zis eu ca eu nu mananc MSG, nu vreti sa stiti ce raspuns colorat mi-a servit insotit de explicatiile de mai sus!

  8. Pe mine, culmea, desi se spune ca e insipid, ma deranjeaza gustul si mirosul de msg (sau de ce s-o degaja in prajma lui). De mult, nu de ieri de azi. Mai am prietene u alergie.

    Asa nu s-a dovedit nici ca fumatul acuzeaza cancer, cu toate astea fumatorii sunt mai blamati decat mancatorii de fastfood.

  9. mai sunt si altele, numai ca unele nu sunt recomestibile 🙂 ce vorbeam la tine pe blog, cu crema de ghete, blabla. asta e chiar ok.

  10. aia cu cancerul la plamani io ma limitez la „expertiza” mea personala, cum zice la tembelizor, mama a murit de cancer la 28 de ani si nu fuma, asa ca….

  11. Pingback: Starea vremii plus Din Fu reloaded (reincarcat, da?) « Aphextwinz's Blog
  12. sunt comentarii rautacioase mancare cea mai buna din bucuresti iar serviciul de nota 10 daca il nimeresti pe ospatarul marian atunci pleci super multumit

  13. daca nu stiam ca e una din cele mai bune mancaruri chinezesti din oras, nu ma duceam, nu sunt rautacioase comentariile, draga ion, doar la obiect. da, mancarea e excelenta.

Lasă un comentariu