Mic dejun

Cel putin ciudat pentru unii, stiu. Ma uitam pe un site interesant, Snap Food si am gasit combinatia de unt de arahide cu muraturi. Nu m-a lasat curiozitatea sa nu o incerc.

Plus ca aveam un chef de cea mai buna chestie, oltenii sunt rugati sa nu citeasca: branza cu mamaliga rece si magiun (silvoita, de la Pacha).

Combinatia de tartina cu unt de arahide si muraturi (puse de mine, picante) e cel putin perversa. Nu pot sa spun nici ca nu mi-a placut, nici ca e ceva nemaipomenit, trebuie incercata ca sa va faceti o parere.

Branza cu mamaliga si silvoita, in schimb, nemaipomenita, cu mentiunea ca merge (pe gustul meu) cu o branza de oaie mai veche, eu am avut cumparat ceva de bivolita.

Apropos de etichete, asta contine untul de arahide de la Calve.

Cat despre jivina, creste, mananca si nu are stare, nu pot neam sa ii fac un prim plan nemiscat asa ca am prins-o in putinele minute de somn, asta e.

Doarme sub colivia Mozzarellei.

hard roc aleluia

11 gânduri despre &8222;Mic dejun&8221;

  1. Pot sa iti zic ce e? Pot? E un cos care se folosea la Wrigley inainte de standurile tip T, in care se puneau produse sub standurile de guma de mestecat. Aia avui, aia i-am pus, daca trecem toate hopurile ii iau si ceva special. Sau nu 😀 Sa se invete spartan asa.

    ps: sub ala de absoarbe pipi is si niste bambusi din aia de la seturi chinezesti sa nu il rupa in coaste =))

  2. ah. Magiun da pruna + branza sarata de oaie = dragoste.

    Nu stiu cum ii cu mamaliga, dar cu paine + unt e chimie pura

  3. daaa si cu paine cu unt, belea. da iaca aveam mamaliga si s-a chimizat combinatia in mintea mea si bine a facut.

  4. comentarii la noi in familie:
    sor`mea: ce draguta eeeee! imi vine s-o pup
    copilul:parca e o foca
    tatal copilului: a avut noroc
    ma-sa lui: hihi, draga, astia asa prapaditi,vai mama lor,se fac niste afurisiti care-si bat joc de mama si de tata lor
    eu:acum am doua motive sa vin peste voi:cataua si magiun cu branza

  5. stelu, io i-am zis morsa =))
    daca nu ma lasa sa dorm cred ca o fac guler de blana.
    daca sta la pozat (nu cred) o sa vezi ce urata e.
    daca se face mare, am pus-o.

  6. ce mica eeeeee! daca intra intr-un sertar din ala si mai are si loc destul!

    n-o mai face urata!!! e simpatica!
    mie imi place magiunul cu unt si branza, e drept ca n-am incercat cu mamaliga. dar nu e timpul pierdut.

  7. Combinatiile sint super. Untul de Arahide trebuie sä fie din äla särat ( mai särat) si dacä se poate cu Bucäti inäuntru.Si in loc de Piine asi lua un Cracker asa ca Biskuiti.. Atuncia este Contrastul de Aromen perfect.

  8. Am si biscuiti, e destul de sarat si are si bucatele, untul de arahide, am sa incerc si varianta pe care mi-ati recomandat-o chiar azi. Multumesc.

Lasă un comentariu