Pasta alla panna, prosciutto e piselli

Am scris asa la chichi, e o reteta oarecum populara prin unele zone ale Italiei, fireste ca nu m-am obosit sa caut cum se face originalul, am facut o „cinciminutã” si o sa va zic si voua cum.

Slide12

Cat timp au fiert pastele (nu e musai sa faceti cu spaghete, eu parca am avut chef de alergat

 

chestii prin farfurie), am pus intr-o tigaie unt, smantana grasa, o cutiuta de mazare fina (din aia mica, mica, cea mai mica) si cateva felii de sunca. Am pus si un polonic de supa si am alsat pur si simplu sa se lege sosul, cand sunt gata pastele se arunca in sos si se mai lasa nitel impreuna si aia e. Sapati.
Slide13

Pe deasupra am ras niste pecorino, e misto mancarea asta, mie imi place.

Ne-am prostit nitel si cu niste paine cu unt si ridichi.

Această prezentare necesită JavaScript.

In cazul in care va era dor de cacaricius obsedatus, iaca, i-a crescut un papuc in fund.

Slide8

rororo

Lasă un comentariu