The pada

Adica zapada, na. Ca tot m-a flambat una cu un copy/paste dupa dexonline. Nu ma deranjez pentru toti obositii, asa ca sa va arat ce am comis azi, dar numai in pauza de masa.

Slide2

Slide1

De ce? Pentru ca sunt dobitoaca si incerc sa imi expun pasiunile, mare, dar mare prostie, reiau: tacerea e de aur. Si aici nu ma refer la imbecilii de pe net.

Indiferent ce faci nu e bine. Am o sintagma (pentru doamna cu carnatii:

SINTÁGMĂ, sintagme, s. f. Unitate semantico-sintactică stabilă, formată dintr-un grup de două sau mai multe cuvinte între care există raporturi de subordonare; p. ext. locuțiune; expresie. – Din fr. syntagme. )

Na ca era sa uit sintagma: zici ca ai facut ASE-ul dar n-ai terminat liceul.

Asa, deci ideea e ca din cauza Madalinei, ninja (draga doamna lingvist, ninja e un soi de ninge, doar pentru initiati). As zice ceva, dar nu imi permit, deci nu zic, recomand doar un crenvusti viabil. Nu dauneaza.

Slide5

Slide3

Slide4

WordPress e imbecil, lasa toti aurolacii la liber dar pun restrictii pe oameni care chiar sunt din domeniu.

rororo

2 gânduri despre &8222;The pada&8221;

  1. Imi place foarte mult , calul din prima poza e viu ca se vede pe ochi…:)
    Ningeeeeeeeeee????????????????
    bahhhhhhhh bahhhhhhhhhhhhh….pozele sunt frumoase dar sper sa ne scuteasca zapada inca multa vreme sau sa nu vina totusi dfeloc iarna asta….sa fie frig ok dar sa ramana uscat….

  2. Si eu sper sa se usuce repede, la ce probleme am cu parcarea in centru, mai ales, fix nameti nu imi trebuiesc. Adica sa ninga, dar organizat, in gradini si pe pomi, nu pe strazi 😀

Lasă un răspuns

