Curtea Taichii – bere plata (ma jur ca nu va mint)

Nici nu stiu de unde sa incep si unde sa termin aceasta prezentare. Voiam sa il rog pe don costachel sa asiste la „degustare”, din pacate, blogul dumnealui e cu „Error establishing a database connection” …

Credeam ca a luat-o razna lupul, marmota, nu, cica Vinexport ar produce asa ceva:

Slide1

Sa va explic cum a ajuns asa oroare in mainile mele, oricum, nu stiu cat a costat, dar face toti banii sa vezi asa o eticheta, sfideaza pana si cele mai crunte reguli ale nesimtirii galactice sa vinzi asa ceva ca pe, nu zic bautura, hai sa ii zic produs.

Framantam la sarmale si am zis ca pot trimite un biet om batrn sa ia o sticla de vin, ce poate gresi, zic ia un vin mai ieftin, nu din ala cu babanu, ceva acolo, la sticla.

Amu ori vanzatoarea e nesimtita, ori, orb ca un liliac ziua nu a vazut ce a luat, desi cica i s-a spus ca da, este vin, nu stiu. Ce se afla in sticla aia dezintegrata, vedeti pe eticheta. Nu am crezut ca voi citi in viata mea pe o eticheta tiparita de mana omului aceste doua cuvinte alaturate: BERE PLATA!

Ba mai mult, Bere blonda plata specialitate cu aroma de soc.

Soc, soc, am avut un şoc! Aproape am intrat in fibrilatii si mi-a scazut puls, tensiune, ce mai poate scadea, mi s-a facut rau, am recitit eticheta, da, scrie acolo, negru pe cacaniu, bere plata, fara codoi. Doamne Dumnezeule mare al betivilor, cum ai lasat sa se intample asa ceva? Cum de nu ti-a fost mila? Nu a ajuns ca ai pedepsit oamenii sa vada, fara voia lor, bere cu gust de suc si culoare de chiloti, din vitrine, rafturi si baruri, pana in reclame?? Cat de greu am pacatuit noi, oamenii de rand, cu ramasita de ficat care ne sta marturie ca am testat si degustat de zeci de ani de la posirci la marfuri de lux, incat ne poti da asa ceva? E legal in Romania? E legal in univers??? S-au prostit berile cu fresh de citrice, cu fructe, cu mama lor, acum avem bere plata????

Ba mai mult, daca eticheta aia nu minte, cu ce a pacatuit flora, pamantul, muncitorii, cum sa pui in bere plata malt si hamei? Hai, inlocuitor de hamei, inlocuitor de soc, duca-se, nu stiu cu ce le-au inlocuit, dar nu e important. Dar fie si 0.0000000001% sa pui din grauntele care ar putea fi parinti legitimi ai unui lichid amarui, superb inspumat care poate aburi o halba si aluneca miraculos pe esofag la vale, este o crima. Si daca eticheta e reala, judetul Vrancea (cer scuze bunilor mei prieteni) trebuie sters de pe harta lumii, imediat. Eu tind sa cred ca totusi nu e o eticheta scoasa de Vinexport, ca au facut unii asa, la plici o etichetare oarecare cu basini si posirci pe care nu le-ar ingurgita nici porcii. Da, am gustat. O tempora, o mores, verticalitate, bun simt, moralitate, unde sunteti, unde esti tu Tepes Doamne, cine a indraznit sa gandeasca asa ceva (bere plata!!!) ar trebui sa plateasca o viata in care sa nu se hraneasca si sa se hidrateze decat cu mizeria asta. Cine o comercializeaza, sa fie obligat isi intarce copiii cu asa ceva, cine o bea, pe barba lui.

Am aprins o lumanare anti-tantari la priveghiul bunavointei fata de sensibilitatea consumatorului de cursa lunga (adica al meu).

Slide2

Credeam ca am vazut multe in viata, mi-am dat seama ca am vazut prea putine, iar acest exemplu de nesimtire este, irefutabil, cel mai mare pe care l-am zarit, inclin sa cred ca homo erectus nu a disparut, el inca mai traieste, are circumvolutiunile tot la fel de subdezvoltate ca in pliocen si face bauturi numite „bere plata”.

Cu tristete in glas va doresc pentru ce v-a ramas din weekend: rororo.

10 gânduri despre &8222;Curtea Taichii – bere plata (ma jur ca nu va mint)&8221;

  1. Saracul , dar sper ca nu l-ai certat ca a luat asa ceva, nu s-a uitat el la ingrediente, ce crezi ca noi daca ajungem la varsta dumnealui vom fi mai spumoase?

  2. Nu il cert niciodata, dar ii cert pe aia de vand mizeriile astea, pana la urma puteam elimina riscurile si sa imi misc eu curu, da eram prinsa de capisteaua cu sarmale.

    Da, oeftina lumanarea, cica anti-tantari pt exterior, eu am hoarde de tantari prin trandafiri si vie si parculet, nu am vazut in iata mea asa de multi.

  3. Doamne cel milostiv cu cei bautori de bere (eu si tu in cazul de fata) cum ai permis asa ceva? Uite ca a permis sa fac umbra pamantului toti dobitocii… Mi-a ramas nitel in gat silva mea cea bruna la vazul etichetei asteia.

  4. Tot vorbeam mai demult ce-s alea BFL-uri (băuturi fermentate liniștit, adică). Uite, ăsta e. Numai că nu mai scrie pe etichetă „vin”, ci „bere”. Dar băutura (vorba vine!) dinăuntru nu s-a modificat. A, iar dacă cineva crede că-i invenție românească, iaca nu. BFL-urile au fost interzise în România iar mai apoi, cu prilejul intrării în UE, reautorizate.

    Și scuze (din partea hostingului) pentru erorile de pe site 🙂

  5. Dom’ke, asta e destul de ciudat, pe deoparte sa dai voie la otrava si pe de alta sa instruiesti medici cum sa lupte cu ciroza. Ca asta e otrava curata, jur pe rosu si roz bombon. Oricum blasfemia e din denumire: bere plata.

  6. Pingback: Praz cu carne de porc si masline | Aphextwinz's Blog
  7. Ie 0 panarama!!!! Am patit-o si eu.Si mai rau ie cu arome de plante,soc si pelin.Oribila la gust.Sunt meserias in constructii si mi-a luat cineva find-ui recomandata ca vin,mi-a fost servita cu paharul apoi am vazut ieticheta.

  8. Astazi,15 dec.2018,am trait sa o vad si pe-asta: Am cumparat mai multe produse la un mag.satesc (2 genti,totalizind 83 de lei),si mi-am zis- hai sa iau si o sticla de vin,ca-i frig afara si am de dat la zapada.Nu aveam ochelarii la mine,am vazit sticle de 2 .litri,zic sa iau una.Cercetez cit puteam vedea fara ochelari: VINEXPORT PREMIER alc,7% ,si ma gindesc este un vin slab (7 %), ei fie. Acasa il desfac cu greu,dopul fiind bine incastrat in sigiliu,dar vad mai jos ”bere plata” !! Hpoa: asa ceva nu am vazut,mai mult nu am baut niciodata !! Totusi 7%alc.trebuie sa fie ceva. Pun in pahar,nu face deloc spuma ! Mai sa fie ! Gust,beau 2 pahare: nici gust, nici spuma, nici alcool. Un produs care nu inseamna nimic !! Cred ca ma duc si il pun la trandafiri.Dar nu as vrea sa se usuce !!!!!!!

Lasă un comentariu