Anger management

Azi m-am enervat. Imi propun de mult sa nu ma mai enervez dar cred ca a fost un cumul de factori, absolut aberant, imi pare rau si ma simt prost fata de mine. Langa bloc e un soi de parculet, cu cosuri de gunoi care sunt zilnic golite. Unde arunc, bine legata la gura, punga cu, ma iertati, rahatii cainelui. Putin mai incolo e si ghena mare, se schimba si aia (imi amintesc cum era pe vremuri cand erau munti de gunoi si sobolani la coltul blocului, dadeam foc noi, locatarii, ca nu se mai putea trece pe strada, ne-am civilizat mult, indiferent ce scriu unii sau altii despre cat de rahat e in romanica). Prefer sa arunc la unul din gunoaiele din parc (reiterez, punga bine legata la gura) ca sa nu traversez cu cateaua, nu stie sa se fereasca de masini si mai trec pusti teribilisti si motociclisti.

Incerc sa dau toate datele problemei ca sa ma scuz, dar eu tot aberanta vad problema, nu ca ar fi prima, dar vorba unuia, nu iti place viata la bloc, muta-te la vila.

Bun, arunc eu frumos punguta, secunda in care aud niste racnete direct in urechea mea: de ce arunci, imi miroase, eu stau la etajul trei (precizez cu dovezi pozografice, daca doriti, ca nici daca as lasa un cadavru in putrefactie in parc nu ar fi posibil fizic sa miroasa ceva pana acolo). Te-am urmarit, mereu arunci punga la gunoi. De asta iarna te urmaresc, pareai civilizata, ca am vazut ca esti la volanul unei masini (da, ma jur, asta m-a blocat prima data, ce legatura are, ca tot repeta ca par civilizata fiindca am o masina).

Urlete racnite de o „doamna”, initial m-am blocat si, aici imi pare rau, am raspuns pe acelasi ton urlat, efectiv imi pare rau ca mi-am pierdut cumpatul, ceva de genul: doamna, e gunoi, public, e facut sa se arunce in el gunoiul, in parc se aduna seara de seara golani care scuipa seminte si arunca pe jos sticle, ba isi fac si nevoile, aia nu va mai pute, fix pe mine m-ati vazut cu ciunga in par ca sunt cuminte si politicoasa?

S-a carat in urletele mele care au continuat: bai da’ cata tampenie poti avea in cap sa urli la cineva care aduna mizeria si o arunca la gunoi. M-am blocat si am zbierat, m-am enervat si imi pare rau. Pentru ca a cere logica si bun simt plictisitilor, e ultima frontiera pe care vreau sa o acced.

Culmea, nu imi iese din cap, am replici pe care le-as fi putut incerca pe ton calm, dar aia o tinea pe urlat si am cedat. Si mai culmea, in seara asta, goosfraba, e Anger Management, un film deosebit care are mare rezon cu o chestie: chill. Bine, plus melodia, asa ca … I feel pretty.

Bine, m-a mai enervat si yotube, cautam melodia de mai jos si mi-a recomandat, cica pentru mine, Florin Chilian … dar de data asta nu am mai avut la cine urla.

Auzi, sa ma certe cineva ca strang mizeria si o arunc, civilizat, la gunoi. Geex, cred ca vin de pe alta planeta.

Si mi-am mai adus aminte de o melodie, apropos de cat esti de civilizat daca ai o masina (mi-am dorit o masina), mi-e draga piesa asta:

http://www.trilulilu.ro/video-muzica/florian-pittis-mi-am-dorit-o-masina-2

rororo

6 gânduri despre &8222;Anger management&8221;

  1. Ah…:), cunosc senzatia, si situatia o cunosc, cand ti se baga cineva asa cu forta in spatiul trairilor personale (cand tu nu ai treaba cu nimeni) si provoaca o situatie de genul asta care te scoate din minti si te enerveaza in halul asta.
    Lasa, nu te simti prost (cunosc senzatia), bine ai facut ca ai ripostat si reactionat inapoi, te-ai descarcat, este sanatos, bine, trebuia poate sa o si bagi -scoti ( in limba materna nu injur dar in olandeza nu stiu cum de de cateva ori m-am enervat rau asa intr-o situatie similara si am constatat cu uimire felul in care am inceput sa insir toata colectia de injuraturi grele haha, mi-a crapat apoi obrazul de rusine cand am recapitulat acasa ce mi-a iesit pe gura) de undeva asa sa te descarci sa zici ce ai pe suflet. O fii si aia nebuna, mai stii, nu conteaza, nu te simti prost, nu ai tinut nu ai supt in tine , ai aruncat inapoi , asa ii trebuie daca te ataca asa cand tu nu ai treaba cu nimeni, bine ai facut.

    Hai, linisteste-te acum. Nu este anormal, tuturor ni se mai intampla chestii de astea, mie cel putin da. Nu des dar mi se mai intampla.

  2. Mie mi se intampla des la volan, culmea. M-a socat asocierea: esti civilizata ca ai masina. Amu o avea femeia o roblema cu asta, o frustrare, dar o tinea daga langa si s-a carat repede cand am scos coltii. Culmea e ca am vecini buni si politicosi. Cand si-o iau in cap, apai, imi pare rau, dar imi apar teritoriul, asa ca au ramas politicosi in continuare.

    Suntem fortati sa traim impreuna, intr-un areal relativ neprietenos, dictat de aglomerarea urbana, e mult mai simplu sa ne indulcim viata daca discutam civilizat.

    Cand nu se mai poate, pana acum aveam un aliat mai puternic, dar se poate intoarce oaia si, cum am spus si eu si Lara si mai multi, sa vezi ce ii civilizam cu forta.

    Mai voiam sa bag o postare, am vazut acum un film prost cu o melodie buna, melodia este de suflet a mea si a bunui prieten, fost sef al meu. Prima oara cand vad filmul, prost, foarte prost. Dar melodia ramane, asa ca, vorba aia, noaptea e un bun sfetnic.

  3. Asta este, acum lasa nu te mai gandi, tuturor ni se mai intampla sa avem mici conflicte chiar si asa din senin cu necunoscuti, nu te simti prost, nu a degenerat asta este important, nu te mai gandi, nu te-ai coborat cu nimic, te-ai descarcat si tu, gata.

  4. Babele isterice sunt o natie aparte, la noi urla una de la etajul doi cand eram cu Fedra la plimbare, sa nu mai plimb cainele pe langa blocul ei ca POATE isi face nevoile, am incercat sa o ignor, mi-a zis ca sunt nesimtita ca stau cu spatele si mi-a sarit tandara, cred ca a intrat in fibrilatii, am facut-o cu nervii :))
    Am intalnit si oameni care se mira cand strang rahatii Fedrei de parca as imparti milioane de euro. Bomboana de pe coliva a fost vecinul care m-a prins cand stergeam in scara blocului ca a facut asta pipi „pai de ce stergeti?/ca a facut cateaua pipi/si ce daca?/cum si ce daca?, a facut pipi, sterg/ Doamne, n-am mai vazut atata bun-simt/ :))))

  5. HIhihihi… Aici eu vad o problema de neimplinirea asteptarilor… Tu strangi dupa catel, ca asa ti se pare civilizat si te astepti ca oamenii sa raspunda pozitiv, iar tantica asteapta ca toata lumea s-o enerveze cu ceva, ca asa „e lumea, nesimtita” asa ca ti-a gasit si tie nod in papura… Ce-i drept, e racoritor sa te descarci cu nervi si urlete, dar sa nu uitam ca numai in Romania se vede atata isterie la fiecare colt de strada. 🙂 Daca pleci din tara, ti se face dor de asta. Da, e chiar culmea!… :)))))))))))

  6. A, imi mai zic si mie multi ca nu au mai vazut pe altii sa stranga, amu na, dar asta fix de mine s-a luat cand in parcul ala mic seara de seara se strange golanimea si lasa in urma munti de seminte sparte si sticle si cutii goale, fix pe mine i se puse, m-a vazut cu ciunga in par, nu stiu.

    Rov, o fi lumea mai nervozata aicisa, poti sa stii. La italieni nici nu iti dai seama daca tipa vreunul ca ei oricum toti zbiara si cand vorbesc normal, asa ca nu se pune 🙂

Lasă un răspuns

