Supa din puiul AVE

Nu e vreo reteta propriu zis, mai mult am vrut sa ii laud pe cei de la firma AVE ca au scos pe piata asa o marfa, pui crescut in conditii naturale care chiar e ceea ce pretinde eticheta, conform inspectiei efectuate asupra inaripatei pe care v-o prezint (cam indecent, copiii numai cu acordul parintilor va rog, da?).

In rest, clasic, puiul fiert, spumuit, adaugate legumele, pus la presiune, la final am pus frunze de telina ca din alea aveam.

Din nefericire, din pacate sau unforciunateli, poza de final am blituit-o grav asa ca strelicii luminosi ai lui dom’ Puiu nu beneficiaza de reala culoare galbena pe care o au. A, da, am pus taitei de casa fierti separat, facuti din doua oua.

Din legumele scoase din supa plus ceva condimente aiurite, supa-crema.

Am mai altoit si un ghiveci din: varza, fasole verde, praz, cartof, dovlecei, ardei, morcovi, rosii si masline peste care am pus un sos facut din ceva legume pasate (din supa), rosii pasate, apa, ulei de masline si marar, plus sarea si piperul de rigoare.

Poza de final nu am ca nu am apucat, o sa execut azi si o sa editez, ideea e ca e bun.

Hard roc aleluia.

4 gânduri despre &8222;Supa din puiul AVE&8221;

  1. E scump, 14 lei kilu, iese la pret cam cat dai pe o gaina de la taranii de prin imprejurimi, dar merita mai rar si mai bun, zic eu. Gasit in Auchan dar deja nu mai are, am senzatia ca totusi se prefera mai ieftin decat mai de calitate, ceea ce e si de inteles la praful care e acum.

  2. Pingback: Pui cu cartofi la cuptor « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu