Barcelona – ziua doi – La Boqueria

Va zic din start ca asta va fi un articol fara multe cuvinte pentru ca am amutit cand am vizitat in amanunt piata Sant Joseph (La Boqueria), pentru mine a fost ceva de neuitat.

Dar pana acolo, inca o cladire din drum:

Diapozitiv1

Am trecut prin Placa Catalunya.

Diapozitiv2

Diapozitiv3

Apoi din nou pe Rambla, foarte animata la ora aceea, cu toate nebuniile ei de artisti, oameni statui, animale de vanzare, flori …

Diapozitiv4

Diapozitiv5

Diapozitiv6

Si am ajuns unde imi doream:

Diapozitiv7

O comoara gastronomica se ascunde in hala metalica, o explozie de culori, sunete, de arome, nu va mai bat la cap si las o multime de imagini sa va exemplifice:

Diapozitiv8

Diapozitiv9

Diapozitiv10

Diapozitiv11

Diapozitiv12

Diapozitiv13

Diapozitiv14

Diapozitiv15

Diapozitiv16

Diapozitiv17

Diapozitiv18

Diapozitiv19

Diapozitiv20

Diapozitiv21

Diapozitiv22

Diapozitiv23

Diapozitiv24

Diapozitiv25

Diapozitiv26

Diapozitiv27

Am fi stat la o cafea si la un carnatz da nu era loc sa arunci un ac la carciumile din piata.

Diapozitiv28

Diapozitiv29

Diapozitiv30

Diapozitiv31

Diapozitiv32

Diapozitiv33

Diapozitiv34

Diapozitiv35

Diapozitiv36

Diapozitiv37

Diapozitiv38

Diapozitiv39

Diapozitiv40

Sucurile din ultima poza sunt excelente, depinde de loc, costa intre 1 si 4 euro.
Vreau si eu piata din aia, de ce nu am. Edith, acum sper ca ti-a placut si ti-a mai trecut necazul dupa muzeul torturii 🙂

7 gânduri despre &8222;Barcelona – ziua doi – La Boqueria&8221;

  1. Da, deci da! mor de ciuda ca, atunci cand am fost, mi-a fost jena sa fac poze…
    Am si mancat la micul dejun acolo, la un „barulet” din mijlocul pietei.

  2. Noi nu am prins loc la nici unul din ele, era aglomerat de cate ori am fost. Si mie mi-a fost jena prima oara, pe urma i-am vazut pe unii cu tot felul de aparate care mai de care mai mari si mai dotate care focusau, pozau, dregeau, asa mi-am luat si eu carotida in premolari si bine am facut.

  3. Daa, dar mi-ai torturat ochii si papilele care s-au inundat :))
    Faine poze, n-am mai trecut de multicel pe la tine, intre timp m-am cam lasat si de bucatarit.. 😀

  4. Pingback: Beri memorabile, ultima parte « Aphextwinz's Blog
  5. Pingback: Luna iulie | Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu