Halibut cu sos de portocale

Am gasit pestele asta ieftin de tot in Auchan, congelat, cu glazura aferenta, dar tot e ok, 17 lei kila, e super pret, ei ii spuneau calcan decapitat, ma rog. Pe care l-am facut.

Slide1

De fapt intai l-am dezghetat si am vazut ca nu e file, numai bine, ca nu mai alegeam nimic din el. Si ca nu e calcan, bun si asa, tot plat de apa sarata e, bun.

Slide2

Am luat patru bucatele, doua le-am pastrat, pe cea mai micuta, fara rabdare si cu mare pofta, am trantit-o pe gratar. S-a jumulit nitel, ca mai avea ceva apa in el, gratarul nu era prea incins, dar nu mai puteam de pofta.

Slide3

(drept e ca dupa halibutzii astia buni, tot niste paste cu varza am mancat, ca mi se facu foame)

Slide4

Al doilea pestan l-am respectat, a fost si mai maricel, l-am lasat sa se dezghete, l-am scurs bine si l-am dat cu un praf de masala pentru peste (prafuri, nu vin, din India), pe urma l-am prajit lejereanu in amestec de ghee cu ulei. Pe care l-as fi mancat asa, dar aveam piticul pus pe sosul asta simplu, ca il vazusem intr-o carte la o reteta de peste plat cu sos de portocale.

Slide5

Super banal, fireste, suc de portocala si lamaie, putin unt pentru luciu, un sfarc de verdeata doar de o adiere, niscai amidon si totul ingrosat pe foc, basta. Zici ca e glazura de prajitura 😀

Slide6

Buni halibutii astia, daca ar fi pestele ieftin am fi o tara de fotomodele, ca de bun, e bun, dar costa de zici ca e suflat cu aur, in general.

rororo

8 gânduri despre &8222;Halibut cu sos de portocale&8221;

  1. :)) haha, sincera nu stiam ca va iesi o inima, stiam ca asta insemana inima pe internet dar nu banuiam ca wordpress o va desena ca si inima :))

    ❤ haha

  2. E misto sosul de citrice, mie imi place. Mai aveau si azi dupa navala dezlegatorilor de pesti, dar bucatele mai mici si mai urate, inclusiv un peste ratacit de ziceai ca e criogenat de viu.

  3. Pingback: Halibut cu sos de legume | Aphex

Lasă un comentariu