Paste cu sos cremos si legume

Cum a inceput sa imi stea in caracter sa golesc cosurile de marfa aflata la reducere (alea de 50%, cele de 25 nu ma intereseaza), fac cate ceva din ce adun, deci gateala random, asa, ei bine, iaca pastele.

Slide8

Si la legume ies bine, mai ales la portiile mele de papusi, asa ca am taiat maruntel cam ce aveam pe acolo, mai exact cate ceva din e aveam: marar, leurda, ceapa verde, rosie, morcov, broccoli, ardei gras si leurda.

Slide2

Ce mai aveam in plus? Smantana si crema de branza cu somon (nici nu stiam ca se gaseste Philadelphia din asta la noi, mie imi place foarte mult).

Slide3

Am inabusit legumele.

Slide4

Am adaugat smantana, branza si niste pecorino care zacea cam de mult si ala prin frigider.

Slide5

Cand sosul s-a legat am pus si pastele fierte separat si le-am mai „saltat” nitel impreuna.

Slide6

Si asta a fost tot, sincer, e genul meu de paste, le-as fi facut de post daca nu aveam chestiile alea in plus (si inca mai am, sa vad ce mai comit).

Slide7

A, am pus si cateva feliute de ardei iute, doar asa, de un clenci. Bune.

Slide1

rororo

5 gânduri despre &8222;Paste cu sos cremos si legume&8221;

  1. Super! si mie imi plac reducerile aici sunt insa foaaaaaaarte rar, eventual cu 10 min inainte de inchidere daca expira produsul in ziua aia, altfel il lasa la preet intreg pana in ultima clipa, vai sa iti povestesc, acum vreo 2 sapt chiar intr-o dimineata am scos-o pe Perle afara si am trecut pe langa supermarket la ora deschiderii, atunci deschideau si faceau si curatenie, aruncau o gramada de produse si flori ( inca super frumoase ! buchete intregi, cu carucioarele) in containere afara, din pacate containerele sunt inchise cu lacat si pe „teritoriul” marchetului dupa gratii :)))) nu sunt deschise ca la americani sa se poata si goli de catre oameni ca EU MI_AS LUA de acolo in cazul asta INCLUSIV mancare, cata risipa ………cata risipaaaaaa. 😦 😦 Am vrut sa cer un buchet de flori dar m-am razgandit….mi-a fost rusine, nu am avut chef de discutii, si asa nu ar da….pacat de ele, de florile alea, au ajuns la gunoi.Si asa ajung zilnic. Foarte pacat , mai bine le-ar scoate la reducere cum spui tu 75 % ( ceea ce NU veI) sa cumpere si oamenii care nu au bani la discretie sau oameni care nu dau asa usor pretul intreg sa aiba flori in casa zilnic.

    Mancarea este super ! Branza de aia Philadelphia am vazut si cu ciocolata mai nou au aparut tot felul de gusturi.

  2. Probabil depinde de legislatie sau de politica magazinului, de nu baga reduceri si le arunca. Si aici sunt magazine care distrug tot, dar de la o vreme vad ca din ce in ce mai multi baga reduceri la produsele care expira a doua zi. Si bine fac, pot sa le arunce atunci, dar in general se cumpara, cosurile cu reduceri sunt primele vizate. Iar la prima ora se scot saci mari cu painea rebut (paine, chifle, covrigi, cozonaci), la pret de nimic, cumpara lumea de la prima ora toti sacii, ca hranesc porcii sau gainile cu produse bune la pret mai mic decat combinatele pentru animale si pasari. E bataie pe sacii aia (pariu ca gasesc prin ei si de mancat de oameni).

  3. Da, legisslatia si politica magazinului dar si politica nationala, zi, se castiga mai bine asa, de aia se face risipa, nici nu este efocient sa le scota la reducere asa ca toata lumea ar lua numai la reduceri si nu ar mai plati pretul intreg.
    Oricum foarte multe se arunca. mancare buna ca ce exoira azi mai este bun si peste 2 saptamani, te asigur, bine , nu carne stricata si peste dar alte alimente….

  4. Stiu ce spui, mancarea nu este atat de perisabila (nici chiar carnea, vita, ca sa fie buna, se fezandeaza saptamani intregi, de exemplu). Oricum se face risipa, in special de sarbatori cand e extraproductie la toate.

  5. Pingback: Paste | Aphex

Lasă un comentariu