Diverse

Si retete si neretete, s-au adunat pozele, asadar pe foarte scurt.

Slide1

Cam 30 de sarmale, reteta la care raman de o veme, e cea banala, doar carne, ceapa, sare, piper, boia, orez dar, framantate cu ulei cum m-au invatat moldovencele, cu varza dulce si acra si totul zacut la cuptor. Nu imi place neam reteta a la Pastorel cu vin. Cam 30 de bucatele au iesit.

Slide2

Mi-a ramas nitica varza cat sa imi fac o pohta cu ea calita cu chimen, marar si piper. Plus un carnat inscobitorit plus ardei iuti murati (raman in pana).

Slide3

Snitele marinate, am luat spata de porc si mi-a fost sa nu fie tare, asa ca le-am marinat peste noapte intr-un amestec de sos de peste (nam pla), mustar si condimente, plus vin alb.

Slide4

Au fost tare puternice gusturile si tare frageda a iesit carnea. Dupa ce le-am infainat le-am dat prin aluat de bere (brrc) facut cu ditamai oul de gasca.

Slide5

Au iesit tare mistoace.

Slide6

Slide7

Si daca tot am primit oua, da mama cu oul in mine, adica dezmat, macel.

Slide9

Am facut si oua a la ne Gordon Ramsay (am eu o boala pe reteta aia inutila). Cu smantana si niste buruieni prin ea.

Slide8

Inca o gateala (o detaliez pe scurt) invatata de la Sandi, pilaf la kukta. Adicatalea dupa ce e fiarta supa se pune orezul gramada, capacul si, cum suiera, se stinge focul. Si gata.

Cel din imagine e din supa de oase de vita cu cel mai ieftin orez de pe piata, foarte infloritor. Normal ca pentru Casandra.

Slide10

O poza pe care nu o aveam in portofoliu si toata lumea o are, inclusiv Mustaine (facuta in drum spre Sushi Class):

Slide11

Si ultimul calut, Mersuch, nu e de vanzare, e rezervat.

Slide12

Slide13

SI gata. Stiu, am ars-o cam traditional, varza, sarmale, snitele, barza, manz. Melci umpluti cu par de stridie coclita in vid alta data, azi nu avem pe meniu.

rororo

10 gânduri despre &8222;Diverse&8221;

  1. Foarte frumos !
    Oul ala de rata…..il mananci? familia mea avea rate si gaste dar ouale le aruncau din cate imi amintesc, desi erau atat de frumoase…..ziceau ca sunt periculoase? poti lua ceva boala de la ele? nu este adevarat de fapt?

    Ce este girafa aia?

  2. Am de vreo 2 saptamani un ciolan afumat la congelator. In fiecare zi cand deschid congelatorul sa iau alte cele il vad si mi-l imaginez pe o varza acra. Zi de zi. :)) ( aici gasesc doar la turci si e cam departe, dar luni ma duc! siiigur !) Sau dau tocanita mea de iepure cu ceapa si masline la schimb? macar pe frunzele de la sarmale… :))

  3. Alina, sunt multe legende legate de ouae de rata/gasca. L-am si mancat in aluatul de snitele, mai am unul. Nu au nimica, daca ma intrebi pe mine, multi panicosi (acum e scandal iarasi, apropos de panica: un caine a muscat un copil, stire principala, cativa au zis si ca s-a dus copilul cu un bat peste caine, dar nu toti, iar se baga bani in ONG-uri, asa m-am saturat de tara asta).

    Ana, ooo, iepur, bun iepur 🙂 Aici e scump (pentru mine, cam 45 de lei kila, import Ungaria) asa ca iti dau varza cat incape 😀 Daca nu ar fi complicat orice e legat de Romania, ti-as trimite prin posta.

  4. Am vazut de vanzare prin toko-uri asiatice si ma miram ca se vand caci mie cand eram mica asa rau imi parea de ele cand le vedeam asa mari si frumoase si ajungeau aruncate…nu mai tin minte, cred ca alea erau de rata…arata frumos asa mari.
    Ma, nu stiu ce sa zic, eu nu ma mai enervez ca eu chiar ma enervez sa stii, atat de tare m-am enervat data trecuta si pe blog la Vlad si pe Vlad incat efectiv am jurat ca eu nu ma mai bag, implic niciodata in subiectul asta, parerea mea o stii, nu au ce cauta caini pe strazi, cainii trebuie sa aiba stapani, nu este normal sa il prinzi, castrezi si sa ii dai drumul in strada. Asta este pararea mea si nu mi-o schimb. Ca ajung sa iasa cu batele, in fine, ti-am zis, nu comentez. Multe citesc pe internet si imi fac mai mult rau decat bine, eu lumea nu am cum sa o schimb.
    O sa imi cumpar si eu o data un ou de asta de curiozitate daca zici ca nu se intampla nimic….eram convinsa ca nu se pot manca…..

  5. Hihi, voi si cu Perle ce mancati iepure 😮 , animal cu labuteeeee. animal de casaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!
    Dar de ce nu il faci Ana pe varza dulce, calita, mie imi place mai mult ! ah, varza dada…mi-ati dat o idee………

  6. Bunicii mei tot timpul au crescut si sacrificat iepuri insa eu niciodata nu am vrut nici sa gust. Astia de la magazin e greu sa-mi imaginez ca-s blanosii aia albi de-i strecuram eu in casa si in pat sa ma joc cu ei :)) . Oricum mereu am luat pulpe ( daca as vedea unul intreg nu cred ca m-as apropia sau as ramane marcata si nu mi-ar mai trebui in veci ). Dar tot la fel si cu mieii… si cu aia ma jucam, nici din aia nu mancam, nici pe aia nu mi-ar pica bine sa-i vad intregi ( insa o coasta de miel la cuptor parca merge :)) ).
    Am avut comanda de mancare rece cu iepure, dar cu mamaliga calda….nah… m-am conformat :D. Urmeaza varza cu ciolan…sau o rata pe varza…mhh…

  7. Si eu ca Ana cu animalele, pe bucati asa, dar acum evit raftul ca au bagat purcei de lapte si cand vad capetele alea mititele cu boticuri roz mi se taie. Si mie imi lace iepurele in mancare rece mai mult decat pe varza 🙂

  8. Hehe, Ano, nu cumva tu locuiesti in Belgia? Daca nu te confund cumva?
    In Belgia in partea flamanda este o traditie in bucatarie cam ca si la romani soricii de ex…sa manance o reteta cu cap de iepure, deci nu alta bucata, chiar numai capul :))))) asa pe farfurie cu ceva sos, probabil reminescente ale unor perioade de mari nevoi, saracie…ca altfel nu imi explic, arata ….oribil :))))))))))))))), am vazut o data o emisiune la Tv despre chestia asta , de acolo stiu :)))))).

  9. Doamne fereste cap de porc pui cu boticul roz? asa ambalat in magazin? Mai bestii mai suntem noi oamenii, intr-adevar , groaznic daca stai bine sa te gandesti.
    :-s

Lasă un răspuns

