Prajitura cu bere

Pozele mele ordinare se datoreaza lipsei de chef si a multor altor lipsuri, cum ar fi soarele si becuri babane.

Slide1

Pentru hatrolli si alte categorii sociale de indivizi care rabufnesc pe net cu tonuri injurioase, reexplic pe scurt povestea mamei, care fiind la Barlad a fost invitata insistent la masa cu: hai mah, ca avem prajitura cu malai; ea insista ca ii e foame, nu vrea prajitura, pana s-au lamurit ca respectivii denumeau prajeala, prajitura si mamaliga malai.

Daca v-au tacut ideile din teasta luati-va si voi de aia care se baga in politica interna si internationala.

Deci pentru aceasta mareata „reteta” avem nevoie de doar patru ingrediente obligatorii. Fara adaosuri gen: sunculita afumata, carnati, blabla. Pentru prajitura cu bere ne trebuie, fireste, bere, carne (eu am folosit de porc, de lucru, orice porc e bun, daca va tine cu muschiulet, nu ma bag, de ce nu si o ciorba de vacuta cu Angus, cred ca ar merge), usturoi si ceaun. Nu aveti ceaun batranesc, nu iese reteta, am zis.

Slide2

Procidiment: Intai spalam carnita (orice carne se spala, degeaba strig, degeaba spun, majoritatea nu o spala ca e de la supermarket, apai ce, aia nu au glume?), calim carnita (daca e cazul in putin uleiut, daca nu, nu) cat sa isi schimbe culorica, adaugam berita, sare, aia nu am mai zis-o, punem capacel, lasam sa scada si la final adaugam usturoielul taiat finutz.

Cat lasam, cat amestecam, depinde de voi si de ce carne folositi folositi.

Amu prajitura asta merge cu malai, fireste. Dar eu am avut chef de piure. Si cu un castravete.
Si a doua zi, m-am gandit ca efectiv nu are ce sa dea rau daca se pun paste, sa se imbrace in sos (am mai adaugat usturoi proaspat). Sincer, mi-a placut mai mult prajitura cu paste.

rororo

8 gânduri despre &8222;Prajitura cu bere&8221;

  1. Cum mai esti/ sunteti? ai reusit sa rezolvi ce trebuie rezolvat?
    Imi place foarte mult prima poza, cu piure, mi-ai facut pofta ( desi si cred ca asa cu paste este tot bun) desi acum am mancat abia, vreau si eu sa fac sa vad cu iese dar nu am acum carne necesara si nu cumpar numai dupa 15 martie….asta deci va trebui sa ma abtin cu pofta in cui si in al doilea rand nu stiu daca am vasul necesar, o sa pun o poza la mine pe bloc sa iti arat ce vas am eu, a fost al sotului inainte sa ne casatorim ( numai asta il avea) , arata suspect la fel cu ce arati tu in poza doar manerele sunt de alt material ( deci nu se poate baga in cuptor) , nu cumva este vorba despre acelasi tip de vas cum ai tu?????? Pun poza la mine pe blog, poate iti poti da seama, poate este acelasi lucru de fapt, asa arata in orice caz, eu numai acum vad.

  2. Alina, na, baby steps, tratamente, rezolvam. Momentan mi-a cumparat cineva tabloul cu calutul 🙂
    Cat despre ceaun, faceam glume, iese in orice vas la fel de bine si cu pui la fe de bine (mama face de obicei cu pulpe sau aripioare). Pune, ca o sa ma uit, nu am stat la comp cateva zile si am ramas in urma cu blogul tau.

  3. Am pus-o, poza, nu ca nu vreau cu pui, pui tot mancam, inclusiv azi am am mancat pui si nu iese la fel , cu vita sau oaie dar nu pot acum sa cumpar carne de asta, dupa 15 martie, porc nu consum de aia.

  4. ti-am scris acolo despre oala.

    culmea e ca am mai vrut sa iti comentez la ceva dar la unele posturi ma lasa, l aaltele nu, mi-a placut ideea cu puiul prajit la galetusa, cand o sa fac aripioare pane/fried, cum le-o zice, fac si eu un bucket a la KFC 😀

  5. Nu imi apare nici un comentariu ca asteptam sa vad reactia, nu am vazut ceaun batranesc niciodata, decat in poza, oala asta o folosesc de mai bine de 10 ani la fiert paste mai mult…dar acum am o mareeeeee banuiala ca este ca a ta.
    Comentariul tau nu imi apare niciunde, nu stiu de ce se intampla asta, nici eu nu pot comenta la mine pe blog, nici altii, la unele da la unele ba, stiu, nu stiu de ce.

  6. Am vazut, il bagase la spam….merci oricum, in poza seamana dar na, nu e la fel….in realitate se vede mai bine sigur ca este complet diferita oala.

Lasă un comentariu