Saorma trapezului

Bantuind pe un site foarte simpatic pe care l-am luat la citit, care prezinta diferite aspecte din capitala sprijinte de articole foarte bine scrise, am gasit cateva randuri apropos de preturile psihologice.

Simply Bucharest se numeste site-ul, vi-l recomand in pauzele de cafea.

Cum bine stiti imi place sa fac cronici de carciumi si, in general, de la cele de cartier pana la cele mai rasarite, chiar daca a mai fost cate o zbarca, rar sa nu fie si ceva bun pe acolo. Ei bine, cei de la Trapezului, care au cateva produse, au reusit sa intruneasca un amalgam de ingrediente, care mai de care mai naspa.

Nimic nu e bun, nici salatele, nici carnea, nici sosurile. Asa o performanta mai rar. Cum am vrut sa plimbam jivina o distanta nitelus mai lunga am zis sa luam ceva junk si ca, poate s-au mai schimbat lucrurile pe acolo. Am luat un sandwich cu snitel de pui (pe care va voi ruga sa imi spuneti daca il vedeti in poza) si saorma la farfurie, sa pot identifica ingredientele.

Am dezmembrat totul si, cu gandul la site-ul de care v-am zis, am tras o poza. Sper ca deja ati mancat sau sunteti la regim.

Cartofii sleiti, salata fara gust, un ketchup sau ce maioneza mea era pe acolo, horror. Insa preturi mici, mi se pare ca erau sandwich-uri si cu 3 lei, o chifla babana in care o fasie de carne de pui cu gust de carton sau un burger cu aspect de baliga de vaca inotand alaturi de cartofi sleiti printre niste chestiuni care se vor salate, intr-adevar, poate umple stomacul la pret de nimic.

Si sa nu credeti ca nu se cumpara, e plin de pustani care se satura cu chestiunile acelea departe de conceptul de produse alimentare si le mai ramane si de o bere. Noi am dat verdict:

hard roc aleluia

15 gânduri despre &8222;Saorma trapezului&8221;

  1. Hallo Dana,

    esti curajoasä tare , sau esti Testerin cu Granize indepärtate ( adicä suporti multe)….:-))))))
    Aratä de Minune totul….
    Sandwichul este äla din Spate……
    Ästia sint Viitorul nostru ( Tineretul) , ästa este Succesul de la Capitalism. ( Pardon , Democratie , socialä))
    Consum si iar Consum si vä rog frumos, consumati färä sä criticati pentru cä asa ceva inseamnä Political incorectnes.:-)))))))

  2. Preturile astea, psihologice, cum zicea pe site-ul acela, mi-e teama ca ascund chestii mai grave decat glume la adresa pustilor de liceu care inca mai au ficat rezistent si sunt fericiti ca mananca cu bani putini.

    Precis se reflecta in calitatea alimentelor. Pentru ca de la saorma dristor, care e exceptionala, nu am avut niciodata probleme, dar costa … astia oare la ce preturi ar putea lua ingredientele? Si de unde?

    Nu intotdeauna numai ce e scump e bun, dar in general asa e. De data asta nu am mers cu curajul pana la capat sa si consumam, duar am gustat. Data trecuta cand am mancat mi-a fost rau de tot.

    Acum, ca eu nu vi mai cumpara, e simplu, dar am zis ca poate mai vrea sa stie si restul lumii, ca generatia McDonalds oricum deja cred ca rezista mai mult la alimente proaste, crescuta cu pui de baterii „imbunatatite” si KFC probabil ca deja au organismul mult mai rezistent ca noi.

    Ma rog, organismul ca organismul … din pacate s-a diminuat simtul gustului.

  3. Hi Dana,

    nu au Organism mai rezistent , au incä Rezerve,Gindestete ce isi fac Copii äia prin FastFood..
    Cu 30 sint deja inäuntru ca si Crash-Autos….
    Existä un foarte cunsoscut Doctor aicia la mine care are o Vorbä ” noi venim pe Lumea asta cu 100 % Sänätate. Ne incredem si distrugem cam 70 % dine ea pentru cä zicem. Eu pot sä-mi permit Abuz cit vreau pnetru cä uite , fac ce vreau si sint Sänätos Beton.Din Päcate primele Semne apar numai cin Corpul mai are 30 % de Rezerve sau mai puti. Si atuncia este chiar tirziu sä mai repari ceva „”

  4. Are dreptate. In ziua de azi multe din functiile organismului se mai regleaza si din pastile, ca de aia industria farmaceutica a devenit o institutie mai mare, mai bogata si mai puternica decat bancile. Bani sa ai sa iti permiti sa te repari, ca nimic nu e gratis.

    Educatia tine si de parinti si de societate si de anturaj, ma refer la cea culinara (si nu numai).

    Dar in general, primii pasi sunt in grija parintilor care, foarte des, mai degraba le dau bani de o saorma decat sa le faca un sandwich sanatos. Si poate ca nici nu au ei mare vina, ca e posibil sa nu aiba timp, in ziua de azi se poate. E complicata chestiunea. Si eu am semnalat doar un caz.

  5. Hallo Dana,

    ai perfectä Dreptate , Educatia rämine la Pärinti…Numai ce ne facem dacä Pärintii sint nestiutori , pentru cä ei incä s-au adaptat si au invätat sä consume si sä creadä ce zice Revista Femeia…….
    Atiunci avem o Problemä mare…
    Pharma este in toatä Lumea deja un Poilicum de Categorie primarä..
    In Germania pläteste Statul pe An aproape 300 de Milliarde . Din äia se duc numai in Cercetare( ???) si in plätirea tuturor Medicamentelor care se inventeazä. Rämin cam 40 de Milliarde pentru Medicinia …..

    Fastfood Industria are incä un Loc primar in Economie. se cistigä bani Girlä cu Investitie minimalä…
    Cind te gindesti ce se prelucreazä acolo……

  6. Steluta, este langa facultatile alea multe cum vii dinspre timpuri noi, spiru si care mai e acolo, deci dinspre muncii depinde pe unde o iei, ori vii pe la dristor pe linia de tramvai, la semafor inaintea pasajului marasesti stanga, la semafor la timpuri noi iara stanga si e dupa facultati.

    Daca vii dinspre mihai bravu tot la timpuri noi trebuie sa intorci, ca e pe partea cealalta a dambovitei. Sau parchezi pe partea ta si treci podul ca e pietonal podul ala mic. Imposibil sa nu il vezi ca are imagini mari cu fastfood pt studenti langa, imediat dupa facultati, am scris la articol, e pe splaiul unirii la numarul 162.

  7. Scuze Jakob, am zis sa ii scriu repede mirei ca sa nu rateze masa la restaurant 🙂

    Cu mafia farmaceutica si sistemul sanitar deja atingem niste probleme extrem de spinoase. Si bio sau natural putini isi permit sa manance, e scump, e foarte scump.

    Insa mai multa mancare preparata in casa, cu grija, poate face minuni. Dar, cum spuneam, nu toti au timp.

  8. trecem peste scarbosenie si intrebam: dar ce rasa este domnisoara? ca pare ca o sa se faca imensa :D. sau e doar o iluzie in poza?!

  9. pana acum 100% din opinii au zis (medici, dresori, oameni de pe strada, catzelari, inclusiv eu): metis de labrador.

    20-25kg preconizam. nu e iluzie, cred ca a sarit de 8 kile si abia joi face trei luni.

  10. multumim de ajutor, eram in masina cand am dat disperatul mesaj, am gasit usor, mancarea f f buna, nasol totusi fara o bere cat de mica

  11. mdah, aia cu berea asa e, dar asa sunt alea muslime. oricum data viitoare imi iau in geanta o vodka ceva si imbunatatesc eu limonada aia, ce crezi 😀

  12. Normal ca ma mananca limba! Acum vreo trei saptamani s-a deschis in zona mea a treia shaormerie in, sa zicem, 300 m.p. Deci e logic ca ar fi sinucidere curata, daca nu s-ar vinde. Eu stau in Pta Kogalniceanu, sunt doua vizavi una fata de alta, de cand m-am mutat eu, acum apare a treia vizavi de Liceul Lazar. I rest my case.
    Cineva cumpara.
    Aaah si input de la un sofer de taxi, zice ca sunt nashpa toate, eu nu le-am testat, vara abia pot trece pe langa ele de miros de ulei ars. Dar la ora pranzului este coada la toate.

  13. Culmea e ca cea de la Dristor si ce de la evreii din Tineretului (am un lapsus acum cum se numeste) sunt exceptionale. Aia din dineretului nu pune „dressing” de mayo si ketchup din butoi de doi lei ci hummus si tahini sau alte sosuri facute de ei.

    Dar alea bune, dristor si cealalta, sunt scumpe.

Lasă un comentariu