Ciorba de porcarii cu tarhon

Anume am adunat de prin frigider si congelator niste felii de pulpa de porc, bucati de carnat, costita si cotlet, afumate.

Recunosc, nu a iesit prea fatoasa, ca nu am avut rabdare, dar e buna, daca vreti sa semene cu cea din Bucovina sau Hateg, separati albusul de galbenus. Nu e fatoasa dar e tare buna, pentru iubitorii genului.

Intai am fiert carnea taiata bucati, nu prea am avut ce spumui la ea, daa aveti, cu incredere.

Am cules legume, de pe unde am gasit. Ardei, gras si putin iute, ceapa, mrcov, rosie, cartof.

De lene si putoare ce sunt, le-am tocat cu domnul Braun.

Au iesit asa:

Cand a fost carnea fiarta am pus si legumele si am mai lasat.

Iara am dat rateu cu liezonul, adica nu am avut timp, chef si rabdare sa separ albusul si m-am gandit ca nu e mare bai, ca si supa cu zdrente de ou e buna, asa ca am amestecat: ou, smantana, tarhon in otet, fulgi de ardei iute.

Apoi am amestecat incet, incet, cu supa fierbinte.

Am pozat de aproape sa vedeti ca s-a separat nitel, dar nu e mare problema. Poate nu e cea mai fatoasa dar seamana cu ce am mancat in zona, destul de bine.

Pentru nasa de peste balta, iaca soro potaia dupa vaccin si deparazitare, au, au, buba auci :))

Asta mi-a adus aminte de o melodie de la Fara Zahar, asa ca hard roc aleluia :))

7 gânduri despre &8222;Ciorba de porcarii cu tarhon&8221;

  1. mda. ghici ce facuram. am salvat un pisoi. scheletic, de langa o padure. de fapt nu io, ci al meu. venii acasa si, surpriza! una bucata matza mica. doar blana e de el, in rest oase. birmanez, ceva. aruncat de niste nenorociti :(. pffffff…

  2. Mama lor, sa stii ca si noi crezuram ca pisic am gasit, cum plangea pluada, parca conteaza ce sufletel e.

    Veterinar, tratamente de shoc, daca a apucat sa suga cica e aparat de anticorpi ma-sii, dar distractia incepe. Nu ca is contra omenirii, dar nu spun ce le-as face eu astora ca imi iau injuraturi, unu care face asa ceva si poate sa vaza un animal chinuit in halu in care se chinuie nu merita buletin, titlul de om ci doar sa cunoasca un Mengele sa vaza cum e.

    Mare grija sa nu patesti ce am patit noi cu Turi sa nu suferi pe urma, adica sunt niste boli nasoale la pisoi de ajung asa, ca un fel de SIDA da iaca imi scapa numele, daca nu e imbecil veterinarul poate stie, ca eu am uitat,

  3. asta e ok, i-am facut deja cunostinta cu veterinarul, acum a mai pus cam 2 mm de slanina pe el, mananca stil desperado :D, are ochi din fericire, nu e de biberon, atata doar ca a fost lasat sa moara de foame, saracu :(. dar e vesel si vioi, n-are boli de piele si alte alea, l-a cautat vetul pe toate partile :D. acum sa vedem, ii caut familie, o tipa de la vet, asistenta s-a cam indragostit de pisoi :D, sa vedem daca il ea. oricum nu il dau oricum si oricui, trebuie sa fie cineva cu suflet. mai mergem si azi la vet, bagam vitamine in blanosenie. are o luna doar, saracu, si imi aduce aminte de Eddie acum doi ani, tot asa aschilopat si nehalit :D.

  4. ves de paraziti (io zic din cunostintele nu tocmai recente), musai deparazitare interna sa nu faca vreun episod. in rest daca e vesel, se joaca, toarce, hrana de calitate, e okei.

    da nu il da pana nu e pe picioare.

    si noi am zis ca o dam pe casi ca daca e mare ii e bine la curte, mai vedem, pana nu e intreaga si cu analizele beton, nici nu ma gandesc.

    sa pui macar o poza. da sa stii ca daca e aschilambic cere ceva analize la vet, parerea mea, nu stiu preturile la voi, dar sa nu aiba ceva, multi arunca animale de rasa cand afla costul tratamentelor.

    tinem pumnii.

  5. Da! Minunata ciorba asta cu tarhon; asta eu o fac de Craciun. Asa s-a impamintenit la noi….Da-i buna ,oricind!
    Cind o sa-mi vina fetita acasa, presimt ca o sa-ti urmez si alte sfaturi… de deparazitare, de veterinari, etc…:)

  6. Imi pare rau ca nu am avut rabdare sa separ galbenusul, data viitoare.

    Deparazitarea nu e musai buna daca nu e infestat ca loveste la ficat, eu ii dau si un heatoprotector. Veterinarul stie cel mai bine, cu analizele de rigoare.

Lasă un comentariu