Pizza la minut (pe bagheta)

Pai, te pui cu nebunii?

Treaba e ca am chef de o pizza de nu stiu cand, ba ca laie, ba ca balaie, ciuciu, eu de aluat nu ma apuc asa ca am facut o improvizatie pe care precis ati incercat-o multi, daca tot am facut zic hai sa pozez, desi nu e o reteta.

Am adunat de prin casa o bucata de bagheta (cica) taraneasca, o jumatate de rosie, busuioc, carnat afumat, mozzarella (nu pasarea, branza, asa).

Pe jumatate de bagheta am pus ulei de masline si rosia taiata cubulete, busuioc, sare si piper (ai am rezistat si nu am mancat-o).

Am pus apoi felii de carnat (cica de casa, taiat din barda, blablauri) si felii de mozzarella.

Si am dat la cuptor.

Si gata, mi s-a parut ca merge „stinsa” cu un tzoi de supa de castraveti. Merge.

A, daca vreti sa faceti asa, rupeti mai mica mozzarella ca mie mi s-a lipit de ingrediente si am cules-o dupa tricou.

Am reusit sa prind greu doua poze ale nebunei din Salajean, nu stiu daca mai tineti minte cum arata Casandra cand am gasit-o.

Azi implineste sapte saptamani.

Si e o neobrazata agitata 🙂

Atata galagie are in eaaaaa. hard roc aleluia

9 gânduri despre &8222;Pizza la minut (pe bagheta)&8221;

  1. Neobrazata agitata dar frumusica foc. Acum sunt curioasa daca mai ai de gand sa o dai. 🙂

    In alta ordine de idei, desi e prima data cand comentez(sunt o lenesa si jumatate, nu de alta) ti-am urmarit toate postarile despre ea, pentru ca desi nu sunt mare amatoare de caini(imi plac, dar doar sa ma joc cu ei :D) cred ca daca as fi fost in situatia ta nici pe mine nu m-ar fi lasat inima sa o las acolo. Sunt impresionata de fapta ta si de rabdarea de care ai dat dovada ingrijind-o in conditiile astea.

  2. Nici eu nu voiam sa imi iau caine, am zis asta, nu a fost ceva premeditat. Si nu am habar ce se va intampla in viitor. Ca planuri pe termen lung nu putem face, acum sa terminam vaccinari, deparazitari,s a ne punem pe picioare, pe urma mai vedem noi, sanatate, putere si bani sa fie.

    Multumim, a contat mult sprijinul moral.

  3. Si …… a fost multumitä cu Coamnda :-)))))))) ce -a a zis mai rämine la Pensiunea Aphextwinz ??
    Dacä nu mai vrea spunei cä eu asi rämine.. Putem face schimb:-))))))

  4. Nu se stie niciodata pe unde o sa ne poarte picioarele 😀

    Mi-a zis ca i-am dat bruschette in loc de pizza, s-a prins 😀

  5. Sa pupe mamica pe ea de scumpa:) E o frumusete ce mai:)) Sa va traiasca, sa fie sanatoasa si mereu poznasa, sa traiti si voi sa fiti sanatosi sa va bucurati de ea:) Ce as mai smotocio..hehehe…si ce de pupici i as da. Se vede ca este un animalutz fericit si ingrijit. Asa ar trebui sa arate toate animalele, din pacate nu toti au noroc de asa stapani ca voi. Multa bafta in continuare:)…..si multe retete apetisante.
    M ai inebunit cu carnatii tai:))))))
    PS. Si eu ador pizza dar tot asa nu ajung sa fac coca:) Voi incerca …bagheta:))

  6. Am fost cu chef de carnati, azi iar cred ca ii atac, sa vedem cum e cu caldura.

    Va multumim si la fel numai de bine si voua.

  7. Pingback: Chessy Chili Hot Dog in viziunea mea « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu