Cateva potoale lejere

Iaca daca acum e aglomeratie se produc diverse chestii, care are chef de ceva isi tranteste felul lui de mancare, pozele sunt multe pe fuga sau blituite, asta e.

Ghiveciul de ieri nu l-am mai aranjat de nici un fel, l-am trantit ca la impinge tava pe farfurie.

Supa de pui a fost precedata de una de aripi de curcan cu toate legumele din dotare plus taitei de casa. Varianta dulce:

Varianta coafata, dupa preferinte, cu otet de tarhon si smantana.

Mama si-a facut pulpe de pui in bere, pe aragaz, cu piure. Si muraturi.

Eu, oua umplute (galbenus, maioneza, ceapa, mustar, hrean, sare si piper).

Sosul l-am facut din restul de umplutura plus ceva smantana, totul subtiat cu vin alb.

Et voila:

Si desert din fructe de padule mixate asa, din congelator, cu lapte si putin zahar.

Si mai sunt si sarmale care au fost facute de craciun si congelate crude. Din toate este cate o portie, maxim doua, exceptand zama care e o oala cat de cat normala dat fiind ca s-au mancat deja cinci portii.

Asa ca nu mai am de zis decat:

Un gând despre &8222;Cateva potoale lejere&8221;

Lasă un comentariu