Mancaruri rapide si, pe alocuri, ieftine

Scriam mai des, dar pe scurt, ma confrunt cu o lipsa de chef de gatit, caldura peste tot (la munca mai rau ca afara), nu ma plang si nu detaliez, mvai draga nu mai am timp (desi si din ala imi lipseste, ca daca il am beau bere sau dorm). Diverse motive ma fac sa o ard simplu rau de tot, cu scurtaturi.

Rog puristii sa se abtina, cine nu a mancat decat eco-bio sa dea cu piatra.

Le pun si eu in ordinea pozelor, asadar am facut o musaca. Aveam carnea tocata, scurtatura a fost cu cartofii, au la Lidl unii preprajiti taiati rondele, doar ii asez in cratita si in rest, dupa chef, de data asta am facut sosul de carne separat si a doua zi am montat.

Am pus strat de cartofi, parmezan, sosul de carne (ceapa, carne, vin, sos de rosii, blabla), am alternat, am pus pe deasupra rosii si masline.

Pentru ca a fost cald am fiert-o mai intai pe aragaz, abia la final am lasat-o putin la cuptor la foc mare. Si am taiat-o calda. Si da, scurtaturile incep sa imi placa.

Orez simplu, rasfiert ca asa am avut chef, cu ciuperci din conserva. Stiu ca nu sunt ca cele proaspete dar mie imi plac, unu la mana, e rapid, doi la mana, amintiri din copilarie, trei la mana, pe astea le si diger.

In alta zi (pozele sunt adunate in timp) am avut chef de pasta e fagioli. Banal de tot, carnat, morcov, ceapa, vin, pasta de tomate, macaroane si fasole din conserva.

Am fiert si porumb, pentru ca e sezon si pentru ca mi-am amintit de o reteta de „street food” mexican impartasit acum o mie de ani de Yandira, pe Culinar, porumb mexican. Adica dat cu maioneza, o branza sarata si presarat cu chili (eu doar boia dulce afumata).

Tot de sezon, pastai galbene (cu oarece carne de porc mai slaba). Aici faza a fost doar de rapiditate, adica am facut totul la oala cu presiune.

SI acum scurtatura scurtaturii (dar asta si din cauza curiozitatii), am luat risotto quatro formaggi prefiert si kebab gata facut (refrigerat), doar am fiert nitel una, incalzit alta. Bai, nu au fost rele. Nici fabuloase, ca facute de la zero, dar extrem de comestibile.

Am mintit, scurtatura scurtaturii scurtaturilor e sa iti iei mici si alte alea de la Kaufland, gata facute. Si sa ramana si de luat la pachet.

Urmeaza si ceva creveti dar sa ii fac, pana atunci, pe repede inainte, cateva flori (am mai multe dar mereu uit sa le pozez), un lac de vesela amintire de prin Corbeanca si cateva animale de la Zoo Baneasa (am fost tot de dor si e chiar misto fata de ce nenorocire era pe vremuri, chiar misto, nu-s pentru animale captive dar astea s-au nascut asa si au areale foarte frumos amenajate fata de custile alea insalubre de pe vremuri, drept e, mai putine animale, dar mult mai bine asezate in casele lor mai mari si mai verzi).

Pun pozele gramada, daca vreti sa le vedeti mai mari, dati pe poza, lanul de floarea soarelui in lumina rasaritului a fost ca extraveralul pentru mintea obosita.

ps: jurnalul cu potoale e foarte important pentru mine, imi aminteste fiecare fel de ce trag, mai ales in tura de noapte, asa sa stiti, de cate ori ma uit in urma stiu ce faceam dupa fiecare sau inainte de fiecare cartof prajit.