Cred ca ciorba de legume

Sa incercam.

Slide10

Cred ca a mers, numai nitel HTML sa stii si beep boop, astia nu is mai rai decat aia de la banca, aia dupa ce au schimbat interfata nu m-au mai lasat sa fac transfer intre conturi.

Asa, cu ciorbita, sa va spun, aveam chef de zama cu cartoafe, dar pentru ca precum o furnicuta am strans in congelator o droaie de legume, apai am pus din toate, ba mai mult, am avut si o arma secreta, zarzavat de supa facut de o firma din Valcea, este foarte bun, doar radacinoase, apa si sare, chiar face. Iertati domniile vostre poza dar e facuta in deplasare.

Slide8

Apropos de sarmalele Elenei, sa stii ca nu le-am mai pozat, sunt fix cu compozitia de data trecuta, tot cu untura de gasca, dar in plus le-am blagoslovit cu niste guanciale (asta am scris-o la misto apropos de denumiri, ii gusa de porc afumata si papricata si degustata).

Slide2

Slide6

Ca sa fac o lista cu ce a mers la zeama, in afara de borcanul de zarzavat, pai cam asa: ceapa, praz, ardei gras, ardei iute, morcov, telina, sare, piper, paprika afumata si, la final, tarhon. A da, fireste ca si cartofi, ca de cartofi aveam chef. Teoretic e supa, dar cum tarhonul a fost in otet cred ca e ciorba, nu stiu.

De post:

Slide9

De nepost, cu putina smantana:

Ciorba de legume

rororo

Un gând despre &8222;Cred ca ciorba de legume&8221;

Lasă un comentariu