Trebuia sa fie o ciorba

Incep aceasta postare cu un multa &^$# celor de la wordpress care iar au schimbat platforma si va spun ca fac numai un test, caci nu se intelege nimic din asta noua, plus un multa )(*%* celor de la WordPress.

Incerc sa atasez o poza. Daca merge oricum ma %(*^()&) pe astia de la wordpress, google, facebook, pe toti pisatii astia care de plictiseala schimba interfetele, ((*& bah, de sus si cu jet.

Luati carbaxin, algocalmin, alcool, pe maria sau pe ioana, luati ceva frate, poate va justificati si altfel salariile babane pe care oricum nu le meritati, la cate bug-uri aveti, la cat de prosti sunteti, luati bestiola. M-am enervat, canci reteta momentan.

Slide7

Multor programatori, aka labagii, le doresc atata: sa va dea Al de sus contul meu in banca. Niet rororo pentru voi azi.

4 gânduri despre &8222;Trebuia sa fie o ciorba&8221;

  1. Imi pare rau pt ceea ce ti se intampla, dar sa sti ca am ras cu lacrimi, asa ca a trebuit sa-i traduc si omului meu de ce rad in halul asta in fata laptopului! Esti geniala! Rabdare si tutun 😛

  2. Nu te enerva, oricum nu putem sa-i schimbam, n-avem nici o sansa.
    Defilam cu ei , ei isi fac treaba lor si noi incercam s-o facem pe a noastra.
    Chiar daca ne piseaza tot timpul cu ” pentru binele tau da-mi numarul de telefon” si vor si pe mama si pe tata.
    Eu oricum te citesc si cu si fara pozele de la ciorba…
    Keep going tot asa!

  3. Merci, merci, mai incerc un test azi daca am chef, sarmalele nu le mai pozez ca sunt tot ca cele de data trecuta, asa ca o sa fie ciorba . Sunt curioasa cum a tradus vale &*^*$* :)))

Lasă un răspuns

