Ciorba foarte taraneasca de porc cu legume si suc de rosii

De ce foarte taraneasca, pentru ca pe caldura asta am taiat totul din topor, nu am mai stat de brunoise, a fost chiar mult peste ceea ce se cunoaste prin paysanne.

Si am facut-o la kukta, ca e vara si canicula.

Ce sa mai pozez ingrediente si pasi, ca am facut-o in cel mai simplu mod cu putinta. Am pus la fiert pulpa de porc si cateva bucati de piept afumat cu foarte putina grasime.

Am fugit la aer conditionat.

M-am intors si am taiat barosan legumele: ceapa, ardei iute si gras, cartofi, morcov.

Am fugit la aer conditionat.

Am revenit, am depresurizat oala, am pus legumele, am pus iar pe foc.

Am fugit la aer conditionat.

M-am intors, am depresurizat, am pus suc de rosii si cateva paste si mai lasat cateva clocote. La final am presarat o gramada de patrunjel proaspat, am pus capac si oala in apa rece, sa isi mai revina, ca ziceai ca e soba.

Si asta e tot si fiindca a fost slaba carnea, pun pariu ca e buna si rece.
Ca nici de doi strelici nu imi iesi o poza, pentru Puiu.

I-am spus ciorba, pentru ca m-am gandit ca s-a acrit de la suc de rosii, sincer, nu s-a prea, dar eu vara nu acresc, in general, zemurile, ca e pericol sa nu simt daca e ceva in neregula.

De incheiere doua poze cu nebuna, dupa o tura de distrugeri.

Si dupa ce si-a luat un ziar la fund si s-a basicat.

Plus o poza cu un acvariu care mie imi place mult, nu e al meu, e al unui prieten, numai am eu grija de el cateva zile si m-a lasat sa il pozez, iaca.

hard roc aleluia

27 de gânduri despre &8222;Ciorba foarte taraneasca de porc cu legume si suc de rosii&8221;

  1. Scandal !!!
    Cum poti sä prezinti aicia o Supä färä Täieturä Brunoise :-))))))
    Asta da Methodä de gätit , un Pas in Bucätärie si unul in Frigider, asa se poate rezista pe Cälduri mari..
    Supa bunä tare ca de Obicei….
    Aia micä asa scoate Limba de parcä Ea ar fi fäcut Supa…..

  2. Sa stii ca mie mi-a placut cum a iesit, asa, mai „abrupta” ca taietura, nici nu am avut rabdare sa imi scot cutitul cel de toate zilele, tocai cu unul de legume, pak, pak si fugi repede de acolo.

  3. eu am fäcut numai Glumä , pe Cuvint….
    La o Supä , eu personal nu ma-si gindi nici o Datä sä fac Operä de Artä….
    am reactionat numai la Remarcarea Ta cu Brunoise……
    Gustul sä fie Opera de Artä….

  4. Fara brunoise si fara a la paysanne, important este gustul 🙂 Iubesc mancarea rusticala!
    „Catalusa” asta ma face sa-mi pierd mintile, ma tot uit la pozele cu ea incepand cu „originea greceasca”.

    Jacob, ma bucur sa te intalnesc pe acest blog.

    O zi frumoasa

  5. Eu cu Jacob ne urmarim de mult, din pacate eu nu stiu boaba germana, un singur comentariu ii lasai in romaneste. As putea traduce, ca altii, cu google translate, dar ce iese la final cred ca nu se mai intelege nimic :))

  6. Arata f bine ciorba, o sa-mi fac si eu deseara dupa job, cit despre Casi, e o scumpa, sa n-o dati,pastrati-o , o sa va fie recunoscatoare toata viata 🙂

  7. am senzatia ca piesa potrivita pentru Casi este Megadeth – Symphony of Destruction in cea mai buna interpretare a lor in Argentina

  8. Cred ca i-ai provocat o trauma psihologica cu ziarul ala la fund :))
    Glumesc, desigur.
    Ciorba arata trasnet! Casi la fel, nu mai zic de acvariul ala care m-a imblonavit.
    Sanatate multa fetei voastre. Sper sa nu va usuce la buzunare.
    PS Mai scrie si tu pe aici ce simptome prezinta, cred ca mai sunt „mandri propritari” de caini care sa te ajute macar cu un sfat.

  9. PPS Vezi ca, daca e in perioada de distrugeri, sa nu aiba corpi straini in stomac. Cateaua mea, de exemplu, avea stomacul plin de pietricele, si nimeni nu-i dadea de cap. S-a rezolvat cu un metoclopramid.

  10. Bingo Alina, dau copy/paste de pe culi ca sa nu mai scriu inca o data.

    deci, nu are nici o boala, cu toate stradaniile mele de a nu lasa nimic aiurea la indemana a reusit sa inghita ceva. eu acum vreo trei zile i-am luat din dotare jucariile ei mici de plus ca mi se parea ca incepe sa le roada si alea au oki si altele, ei bine dupa tzspe interogatorii mi-am amintit de asta, ca in rest efectiv nu are ce inghiti, nu mananca decat royal canin si numai in castronel, nici un musafir si nici noi nu ii da de mancare din mana.

    ei, la eco s-a vazut un corp strain in stomacel.

    ne-am gandit, ne-am gandit, zic bai nu o fi inghitit ceva de la fo jucarie?

    vin acasa, ma pun pe anchetat jucarelele si bingo! un tigrisor nu mai avea nas. am masurat locul nasului, fix un centimetru.

    ca si plozii, oricat ii supraveghezi si ii protejezi gasesc ei cum sa o comita.

    asa ca, ghinionul ei, maine, endoscopie.

    bafta ei: nu are nici o boala.

    tremuram de frica sa nu aibe ceva. sarumana de gandurile bune, au functionat si de data asta.

    medicul mi-a explicat ca unde se oprise chestia aia provoca un stres stomacelului, de unde diareea. si atatea intrebari mi-a pus ca mi-am amintit de jucarele ca nu stiam ce poate fi. apropos, ecografia, 1 milion.

  11. apropos, ea nu prea distruge, nu prea are tendinte de ros, doar sa mance ce vede pe jos desi nu ii dau mancare de nicaieri decat din castron, efectiv cred ca a fost un accident nefericit

  12. rezolvat in sensu de suntem foarte bine, trebuie sa gasesc o modalitate sa multumim sustinatorilor internautzi, o postare dedicata, ceva.

  13. Ca o concluzie (a mea) : pe viitor, nu mai fugi la aruncat cu banii in veterinari. Nu zic ca e gresit, dar sunt cazuri care se pot rezolva fara sa cheltui o gramada.
    De exemplu, cred ca un nas de tigru putea fi eliminat „natural” 🙂 Nu stiu situatia exacta, de aceea am zis „cred”.
    Oricum, esti de admirat! Am mai zis-o : de-ar fi mai multi asa oameni, ne-am putea numi tara civilizata…
    Sanatate micii tigancuse!

  14. Nu ai rezon. Am avut cazul nefericit in care nu mai fugi la vet s-a soldat cu deces gen mortal. Lasa sa fug.

    Teoretic poate fi eliminat, dar eu nu pot sti care e marimea si dilatabilitatea intestinului subtire, de exemplu, daca poate fi perforat, ca idee, ca mi-a dat si masuratori din astea.

    Nu mai merg pe mana netului si a lui „lasa ca merge”.

    Sigur, parerea mea. Probabil ca l-a si eliminat, dar starea de rau de durata nu se lasa asa, mai ales daca nu stii ce are, eu la primele simptome puteam sa jur ca e parvo si am fugit sa vaz inainte sa se lase cu sange in fecale.

    Am fost cu multi caini la tratament de parvo … nu. Sunt cazuri in care zece minute inseamna o viatza de catel, cum a fost parazitoza aia de a stat internat doua zile. Lasa sa merg eu sa fiu sigura.

  15. Scriu aici sa-ti spun ca facem parte din funclubul Casi (eu cu fiu-meu cel mic) si urmarim indeaproape cazul; fiu-meu e mesmerizat de animale in general si de catzelu’ tau in special!
    Catezelu nostru (ultim) s-a prapadit din cauza ca n-am gasit un vet priceput si compatimim cu fiecare animalutz aflat in nevoie – si cu familia lui (plus ca si al nostru inghitise ceva si de la asta i s-a tras, dar nu mai detaliez)
    Bafta multa si sa creasca mare (n-am nici o indoiala :)) cred ca va trebui sa te muti intr-o casa mai mare!

  16. Ptiu ca ma speriasi am zis ca ai gresit botoanele :)))

    Deci da, deja ne orientam sa vedem daca gasim o cheta sa fac rost de bani de vila pt Casi ca banca cica pas bah ca nu aveti salarii babane, nu e ca in reclama cu blonda de la brd, ca aia scoate de aci pana la colt banii de vila in Bora Bora.

    Sa deschid ceva cont la protv, maciucifm, rahatblog pt un cont? De o casutza mica asa? :))

    Acum fara misto, chiar caut, dar la preturile de bukale, scump, doamna, scump.

    Nici eu nu cred ca trebuie lasat nimic neinvestigat sau tratat cu o cautare pe gogu ori o intrebare pe un forum. Lasa sa fac analize, nu strica si in plus sunt banii mei, ce … vorba aia (imi tot vin in minte bancuri).

    Pitica a revenit in forma maxima, mi-a recomandat medicul (apropos, mai xista si MEDICI care nu au uitat de ce au facut scoala) sa mai facem o eco la o saptamana, de control. Si nu, desi e o clinica foarte scumpa, nu mi-au luat nici un ban pe eco. Na de vezi.

  17. N-am gresit, mai, io vin des pe-aici 🙂 Imi placu si ciorba, mai ales acu’ pe aceste nesuferite calduri…

    Ia, ca mai sint si profesionisti, ma bucur ca i-ai gasit – ai noroc, sau Casi are – prietenii stiu de ce :))

  18. Sarumana (io nu verific ala de vezi unde si ce si cum si de unde). Azi fac tot o „reteta” de canicula, dupa SANDI (pilaf la kukta) si fac cumva sa o dedic sustinatorilor. Va tare multzamim, chit ca imi cad okii in gura, unu tzopaie, unu vrea, unu kiraie, altu e nervos.

  19. Copil ori animal, cand sant bolnavi ne apuca disperarea, isteriile si tot ce tine de sentimentalisme!
    Ma tot uitam la poza si nu imi parea bolnava, dar controlul este mai sigur.
    Ma bucur ca e ok catalusa 🙂 si o sa creasca MARE oho,oho !
    Voi asculta AC/DC ca dupa emotiile provocate de Casi am nevoie de relaxare 🙂

    O zi frumoasa tuturor

  20. Daca „stormy” imi permite ,m-as inscrie si eu in funclubul Casi ; oricum ma bucur f mult ca nu i s-a intimplat ceva grav,treceti voi si peste asta.Si eu sint adepta :ce nu stiu nu fac si nu ma bag,las pe altii care stiu.Nu prea e de gluma cu problemele de sanatate, mai ales la cei mici.Multa sanatate la Casi si voua, ca de obicei, rabdare .

  21. eu la urmatorul post o sa pun alice cooper cu hey stoopid, ca asa avea fatza asta cand vedea pisici si caini la cabinet =))

    multumim gagix. rabdare e. prelungita.

  22. Pingback: Ciorba de vacuta cu legume de sezon « Aphextwinz's Blog

Lasă un comentariu