Prea bun, prea ca la … mare

Nu urmeaza o reteta asa ca puteti ocoli articolul, ca m-am enervat. Ocazie cu care imi iau si premiul de la Pansy, sa fie si o poza, dupa care va zic.

Ies sa iau oareceuri, din nefericire, cineva a pus autostrada in drum, A2 adica. Trec peste aglomeratia si omorul care sunt acum ca sa ies de pe strada, despre parcari anarhice in mijloc de drum. Si nu voi nominaliza nici judetele ale caror masini le-am vazut mandre in, pe langa, pe, sub si peste drum.

Inteleg, e vacanta, pleaca lumea la distractie, bai aia care va stiti atata de nesimtiti, de ce trebuie, in drum spre marea aia, sa aruncati din masina toate gunoaiele?

Pute a canal cartierul, ba si a cadavre de caini si pisici, ca unii se trezesc ca nu au cui lasa patrupedele si le dau drumu’ in autostrada sa fie calcate.

Va fac o lista cu ce am vazut aruncat din masina? Si jmekera si nu una? Coji de pepene, sticle, cutii, ceapa, scutece cu rahat in ele, toate chistoacele din scrumiera.

In conditiile in care primarul a pus cosuri de gunoi inclusiv la semafor mi se pare o nesimtire si o marlanie de nedescris. Nu am cum pedepsi tzoparlania, ca nu pot sa ma duc la ei acasa sa ma cac in sufragerie, dar cati ani o sa mai fie pana la educatie?

Si stiu raspunsul, ca l-am primit de la nite tigani care bateau calul si i-am fugarit: n-avem bani, suntem saraci. Exact, ce legatura are nesimtirea cu prefectura?

Dragi multi parinti, educati copiii pana nu e prea tarziu, chit ca in curand o sa faca mizeria asta peste hotare, eu promit sa imi iau bata in masina, desi e ilegal si nesimtirea nu e in afara legii.

Atata am de zis: sa va fie rusine.

Editez ca am citit un comentariu frumos la articolul dinainte, mi-am amintit de Pittis care avea o vorba, veniti la noi, avem asa o tara frumoasa, pacat ca nu e locuita de nemtzi.

20 de gânduri despre &8222;Prea bun, prea ca la … mare&8221;

  1. Am terminat cu cititul 😦 Am o amareala in gura……uite cum se taie pofta de mancare!
    Asi zice ca economisim un surplus de calorii 🙂

  2. Mie imi zici. Pacat de atata munca, aveam asa un cartier frumos si l-au bulit.

    E, lasa, ca ne facem noi mari.

  3. Nici unul din articolele tale nu pot fi ocolite!
    Un alt lucru care este absurd : pe cat la suta din populatia tarii ii deranjeaza toata mizeria,marlania,lipsa de educatie?
    „Demnitarii” ,paparudele si parvenitii se tot plimba prin strainataturi,dupa care se intorc in tara,dau flit la prostime,se dau mari ca au fost in locuri la care nici nu le pronunta numele bine,dupa care…..NIMIC !Nici unul ,se pare,nu vrea ca si la noi sa fie ca „dincolo”.
    Si o simpla constatare de la ultima vizita acasa….Peste tot se vorbeste la celular!
    INCLUSIV LA SERVICI!Pana si doctorul lasa bisturiul si pacientul ca sa ia apelul foarte important!Ma aflam la Casa de Pensii din orasul natal,si „domnitele” de la ghisee (sper ca e corect pluralul) ii ignorau pe amaratii de batrani care stateau in picioare la o coada infernala pt ca nu mai pridideau sa raspunda la ….celular!Fratilor,”dincolo” celularul este INCHIS in timpul orelor de lucru.
    Nu stiu draga Aphextwinzule cum veti reusi sa-i biruiti pe clovnii astia ( tu si foarte putinii ca tine ) !
    Si mai scrie articole tu stii ca eu si alti „infometati” de stiri realiste de acasa de abia asteptam sa le citim!
    Si din nou…. multumesc ca existi !

  4. karina, faza e ca nu mi-e jena ca sunt de aici, nu mi-e jena de cartier, nu mi-e jena ca e curat si frumos.

    numai ca cine il face praf il face in deplasare. nimeni nu are respect in deplasare, am o prietena in spania care imi spune ce jaf fac nemtii si englezii in concediu. e ca la caini, nu se caca unde mananca, la altii in batatura, nu conteaza.

    asa ca ar trebui sa am douazeci de vieti sa civilizez o omenire si pana atunci oricum planeta va fi galbena si incalecata de chinezi.

    dar sarumana, suntem putini, dar buni.

    in puii mei e greu sa pui o punga in masina sa pui gunoaiele si sa opresti la un popas sa le arunci, cam cat e de greu nene?

  5. ma mai apuca si pe mine nebuneala, imi trece, iar ma ia, acuma e barbata-miu la criza,ca abia ne-ntorseram din Austria si vede ca nimic nu se pupa cu nimic.

  6. Draga Aphextwinz nu-ti poti inchipui cum ne plange inima dupa tara,pentru ca are tot ce trebuia ca sa ajunga intre primii.
    Marea,Valea Prahovei,Sinaia,Bucovina,Transilvania,Banatul,manastirile,o gramada de istorie de mii de ani nu o sa tin eu lectia de geografie,istorie si turism aici….
    Ca sa nu mai zic ca cunosc f bine o familie de americani care au EMIGRAT IN ROMANIA.
    Au posturi frumoase in Bucuresti(pe care il adora),au vandut totul aici si au plecat fara sa ezite!Sunt fericiti frate !Pai,m-am scarpinat cu mana dreapta la urechea stanga si nici nu i-am zis sotului meu ca el e ca sotul lui mira de mai sus care de 10 ani e in criza :
    ma mananca americanii de viu,zice,merge pe urma in Romania si vine MUT acasa,nu e bun de nimic zile intregi de ce panarama a vazut si auzit in tara.
    Suntem vesnic intre „mi-e dor de casa” si „cat dracu dureaza tranzitia ,frate?”
    Dar am venit aici (si asta nu o regretam) pentru copil.Ca pentru noi…..Dumnezeu cu mila!
    Dar tot mai pastram o speranta ca intr-o buna zi vor fi mai multi civilizati si doritori de bine si liniste in tara ca sa ne putem si noi „trage catre casa” la batranete.
    Pana atunci…muncim ca sclavii,jucam la Loterie si speram.
    Toate cele bune tie,iubite Aphextwinz si „chibitilor” ca mine care se „hranesc” sufleteste cu articolele si retetele tale.
    Pupicuri la Jivinuta !

  7. Fetelor, nu ma pricep deloc la politica si economie, articolele sunt brutale, din realitatea imediata, ionbaiestiene, sper.

    Mi-e greu sa scriu pertinent si cu chef si mintea la mine la ce cred eu ca va fi, la ce vad in jur. Multe s-au transformat in bine, multe in rau.

    Ce va fi, vom vedea.

    Jivinuta e rapusa de lupte seculare cu copchiii care au mai multa energie decat mine. S-au rapus resiproc.

  8. In sfarsit te vei face auzit Aphextwinzule!!!!
    Dar va rog,nu whisperiti ci vorbiti tare ca sa va auda toata lumea!
    Multumiri lui Vlad,geniala idee!

  9. pai mai bdano draga,sa ma alatur si eu tie si sa spun cum in mijlocul bucurestiului,trec asa zisi oameni,au cosul la un metru jumatate de gardul curtii mele si ei arunca ambalaje,cutii de bere,sticle de bere in curte ,prin gard.ca sa nu mai zic de cucoane sau domni eleganti care isi plimba cainii si-i lasa se cace in mijlocul trotuarului sau in fata portii,am patit si asta,dupa care pleaca elegant mai departe.ca de multe ori ma gandesc si io la bata aia !

  10. aia cu rahatii de caini e angoasa vietii mele de ani buni, ca fac slalom de cand ma stiu in cartier. si pe cuvant, in afara de mine numai un vecin cu rott mai umbla cu pungile in buzunar, restul, pa. a, ca pe spatuil verde e ingrasamant, ok, nu se pune, da’ in mijlocul trotuarului macar de s-ar obosi sa dea un sut rahatului in gradina.

    ca ma facui si de cacao fara lapte in vizita odata cu ditai peloponezu’ lipit de papuci.

    cum zicea, niste nesimtiti.

    cu cutii si sticle si acilea, vin de la curatenie, fac bec, seara la loc, nu ai ce sa le faci, sunt pustanii de la scoala pe aici care se ascund de mami si tati in parcare si baga cu bere si lichior sau muncitori, ca de construit, mereu se construieste ceva. noi, locatarii de salajean adunam mereu dupa ei. si cand iesim sub pomi la o tacla ne luam sac de gunoi si scrumiera.

    auslanderii insa …

  11. Subscriu fara tagada ! la fel se-ntimpla si in tara…se uita ca civilizatia nu trebuie sa vina din afara; se uita ca orice lucru, bun sau rau, vine din noi insine; se uita ca numai din tine insuti poti sa refaci, sa reconstruiesti, sa reinvii…daca unii se uita inca ciudat la mine ca-mi sortez gunoiul? „asta se da mare, io-te ce fudula, snoaba dracu’…” Ce poti sa faci? na,na,la fund ?!

  12. eliza, faza e ca mie mi se pare un donquijotism, te lupti cu morile de vant. la noi sorteaza gunoiul tiganii cu carucioarele sau telegutzele cu magari. care e pe plastic, care pe hartie. dimineata la prima ora numai ei sunt pe strada. si ei le duc la centre de reconditionare, desi exista locuri special amenajate pentru gunoi menajer, sticle, hartie, cel putin la mine in cartier sunt.

    despre fiare, metale, nu mai discutam, deja exista vehicule cu tractiune animala care, conform legii, trebuie sa plateasca si impozit, ca daca aduna un frigider sau aragaz aruncat, fac carausie. ce e drept nu era mare impozitul, ca am vazut la administratia financiara, numai opt milioane.

    tot ion baiesu e fruncea, ca el a scos si vorba si schitza: tara lui papura voda.

    aia cu radio soptitor e teapa.

  13. Teapa cu radioul? Dumnezeule mare, tie iti este foarte bine asa! Ai „publicul” tau, si nu cred ca sunt putini cei care te urmaresc! Ti-am spus prima oara cind am indraznit si eu sa spun ce-mi trece prin cap, ca esti de apreciat pentru NORMALITATE si Simplitate! Lucruri rare azi, crede-ma….si foarte greu de obtinut.
    Asa ca ….hard-rock aleluia! na, ca esti si radio,daca vrei!
    Toate cele bune!

  14. acuma eu nu sint acolo sä le träiesc pe viu, da am urmärit tot Timpul ce se intimplä pe la voi…
    Un Semn de Intrebare mare se aruncä la mine cind väd cä voi vä mirati de Conditiile astea.
    Ce Minuni sint de asteptat in Rominia , dacä Forma ascunsä de Capitalism sub numele de Comunism s-a schimbat in Forma oficialä de Capitalisme sau cum cu pläcere se zice Piatä Liberä cu Control.
    Si si Avantajatii nu s-au schimbat…. Inainte au fost Domnul de la Partid si de la Securitate , astäzi in aceasi Persoanä se numesc Domnii ( dacä definitia de Domn inseamnä sä te fälesti cu Averea , si nu Nivelul de Caracter si Moral) Patroni…
    Este o Mirare cä totul se duce de Ripä ???
    Oamenii care este Datoria lor sä controleze, coordineze si sä dea Exemplu , äia peste orice Normä de Moral se uitä sä se imbogätescä si mai mult si nu incearcä nici o Secundä sä isi ascundä Intentiile…
    De unde sä vinä la restul Oameniilor Idea sä respecte pe Altii si imprejurul lor……..

  15. Deutschland uber Alles?:) Daca oamenii nu s-ar raporta la cei de care sunt condusi ci s-ar raporta la propria fiinta si la propria constiinta,s-ar produce niste schimbari…majore! Imi place sa cred!

  16. Locul alora care dadura tzeapa cu soptelile e direct in pungile cu rahat de dog.
    Smecherasi mai sunt puslamalele tarisoarei noastre !
    Inca o dovada de cat suntem de „evoluati”.Farse stupide se faceau pe vremea lui nea Nicu veniti si voi cu ceva mai „euro”,ce naiba!
    Pe ei si pe mama lor Aphextwinz!Eu tot cu tine votez!

  17. Pansy, pe pariu ca nu e asemanator ci … identic? :D:

    karina, nu sunt farse ci diverse idei ale unora de a-si ridica vizitatorii, habar nu am de ce, nu ma intereseaza, cum vezi inca ma tin fara reclame, exceptand site-uri prietene.

  18. Draga Aphex,
    Indiferent cum se cheama idei (?) farse (?) ,sunt de prost gust,lipsa d educatie si de….preocupare.
    E oricum putin deprimant sa constati ca „boborul” a ramas in urma cu multe….
    Salutari tie si vizitatorilor tai seriosi si inca alti pupici Jivinutei

  19. Multumim fain, karina. Nu sunt de prost gust, face si omul bani de o ciunga, na, acum.

Lasă un comentariu