Spre final de ianuarie

Chestii, socoteli, vorba lui Bachus.

Sau ce traznai am mai primit de ziua mea, de exemplu, ceva util, o perie de vase.

Slide1

Si altceva la fel de util, fara care nu se poate trai, ei bine, da, un calendar.

Slide2

Pentru ca  s-a observat din tribune ca imbunatatesc iaurturile cu diverse dulceturi, am primit si o colectie din asta.

Slide3

Cat despre regim, supa-crema de legume si paste fierte in supa-crema de legume.

Slide4Slide5

Drept e ca m-am cam plictisit si am trisat putin,  nu am rezistat denumirii „sepsi” si am gustat cativa, sper sa nu fie asa de grav.

Slide6

La desert             (se vede in poza cu cumparaciuni ca am mai trisat si acolo) insa m-am tinut de colectia de iarna-iarna.

Slide7Slide8

Drept e ca m-am cam plictisit si de astea, norocul meu e cu gunoiera bio care recicleaza orice. Asadar nimic nou, nici la regim nici in afara programului, e drept ca toata adrenalina se duce pe plantatie si in ziua libera incerc sa somez cat mai cu spor, iar la locul faptei nu apuc sa fac poze ca e mereu full.

Cand o sa mai reusesc, o sa mai trag in cadru si faptele de pe front, pana atunci, la jurnal, nimicuri.

rororo