Carti de vanzare

Am reusit sa fac o mica lista, o sa mai urmeze, daca cineva doreste vreo carte, sa lase un mesaj, eventual un mail, ca sa vorbim in privat.

Multumesc Catalinei ca mi-a urcat cartile, mai am mult de lucru pana iau tot la mana, ajung si la carti culinare (nu vand chiar tot).

Prima lista din prmul raft e la linkul de mai jos:

https://www.dropbox.com/s/yz1dm3zuznvo1o8/lista%20carti.xlsx?dl=0

Dupa carti, urmeaza masinile Burago si om mai vedea, poate si portelanurile germane.

Multumesc tuturor si mult rororo.

3 gânduri despre &8222;Carti de vanzare&8221;

  1. Pot sa ajut? Te urmaresc de mult si imi place cum si despre ce scrii. Vreau o catre. Oricare. Ofer 100 ron.

    Rares

  2. Daca imi lasi date de contact si alegi o carte, sigur. Sau mai multe chiar. Esti al doilea client, nici nu cred ca ma obosesc sa mai listez celelalte carti, se pare ca nu mai place nimanui rasfoitul. Daca imi lasi mail si nu vrei sa fie public il sterg dupa ce il vad, sau ma poti gasi pe nenorocitul ala de facebook (Dana Aphextwinz). Multumesc frumos.

Lasă un răspuns

