NU am un blog culinar

Sa va fie clar, ca deja imi e frica de etichetari. Mi-e teama sa nu fie interpretat acest amarat de blog facut din dorinta de a tine aproape cativa prieteni, Doamne fereste, drept blog culinar. Si ma trezesc cu critici la gramada la adresa ciulamalelor cu mamaliga, ca Angus nu mi-a dat mama sa manc cand eram mica. Sau mai stii, critici la adesa pozelor pe care le pun cu caracter pur informativ. Na, daca nu-s cu blur si clozapeala, dau rau la retina.

Deci acesta nu este un blog culinar asa ca nu am sa va dau reteta prajiturii cu branza din poza oribila de mai jos.

Slide1

Atatea orgolii si spirit de patriarh nu am vazut decat in blogosfera culinara, care cum invata sa sparga un ou si are o armata de dulai lingai pe langa, castiga bani de pe urma fraierilor si isi ia obiectiv ca sa pozeze o omleta, gata, e critic. Treaca-mearga ca nu stia jumatate de tara acum cinci ani ca se mananca branza cu rosii daca nu se scria pe net, acum gata, criticam. Norocul meu ca nu am un blog culinar si nu ma supun criticilor.

Sa trecem la ale noastre, ca ieri am fost complet zombi, am si adormit cu capul pe masa la un moment dat, am clacat fizic, recunosc sportiv. Inainte de asta, insa, am fost in vizita la maimutzica noastra la spital si vreau sa va spun ca este super misto refacut spitalul Coltea, face cu bolta pe ce dau aia la TV (nu am fost pacient, zic doar de imaginea vizuala). Frumos.

In drum spre spital care, din fericire e aproape de noi, am vazut niste cladiri, rau imi pare de ele, daca as avea bani castigati cinstit din reclama pe blog, pub sau cum ii zice, eu le-as cumpara.

Slide3

Slide2

Mi-a placut imaginea ce se vedea pe geamul spitalului, mititica era prea speriata dupa ce a trecut de la pulpe de pui cu piure (da, horror dragi bloggeri culinari, sa nu incercati asa ceva acasa, e total neprofesional) la zeama de cutit ca sa vada ca sta ca un VIP.

Slide4

Am descoperit si un magazin mic, super, poate ma lasa sa ii fac poze, am cumparat doua cani surori, una pentru mine si una pentru miss „aoleu, n-am nimica, eu plec acasa, ce imi bagati in vena?”. Recunoasteti interpreta?

Slide5

Promit solemn ca o sa o sarbatorim la munca, atunci cand va avea voie sa dea cu mopul, cu o feliuta mica, mica, asa ca ea.

Slide6

Reiterez, v-as da reteta dar nu e cozy si classy si cum e la moda, gen lava cake, daca tot nu am blog culinar ma puteti suna si va spun ca se face cam ca pasca si are gust cam ca cheesecake, ca de aia ii zicem noi, incultii culinari, prajitura cu branza.

rororo