NU am un blog culinar

Sa va fie clar, ca deja imi e frica de etichetari. Mi-e teama sa nu fie interpretat acest amarat de blog facut din dorinta de a tine aproape cativa prieteni, Doamne fereste, drept blog culinar. Si ma trezesc cu critici la gramada la adresa ciulamalelor cu mamaliga, ca Angus nu mi-a dat mama sa manc cand eram mica. Sau mai stii, critici la adesa pozelor pe care le pun cu caracter pur informativ. Na, daca nu-s cu blur si clozapeala, dau rau la retina.

Deci acesta nu este un blog culinar asa ca nu am sa va dau reteta prajiturii cu branza din poza oribila de mai jos.

Slide1

Atatea orgolii si spirit de patriarh nu am vazut decat in blogosfera culinara, care cum invata sa sparga un ou si are o armata de dulai lingai pe langa, castiga bani de pe urma fraierilor si isi ia obiectiv ca sa pozeze o omleta, gata, e critic. Treaca-mearga ca nu stia jumatate de tara acum cinci ani ca se mananca branza cu rosii daca nu se scria pe net, acum gata, criticam. Norocul meu ca nu am un blog culinar si nu ma supun criticilor.

Sa trecem la ale noastre, ca ieri am fost complet zombi, am si adormit cu capul pe masa la un moment dat, am clacat fizic, recunosc sportiv. Inainte de asta, insa, am fost in vizita la maimutzica noastra la spital si vreau sa va spun ca este super misto refacut spitalul Coltea, face cu bolta pe ce dau aia la TV (nu am fost pacient, zic doar de imaginea vizuala). Frumos.

In drum spre spital care, din fericire e aproape de noi, am vazut niste cladiri, rau imi pare de ele, daca as avea bani castigati cinstit din reclama pe blog, pub sau cum ii zice, eu le-as cumpara.

Slide3

Slide2

Mi-a placut imaginea ce se vedea pe geamul spitalului, mititica era prea speriata dupa ce a trecut de la pulpe de pui cu piure (da, horror dragi bloggeri culinari, sa nu incercati asa ceva acasa, e total neprofesional) la zeama de cutit ca sa vada ca sta ca un VIP.

Slide4

Am descoperit si un magazin mic, super, poate ma lasa sa ii fac poze, am cumparat doua cani surori, una pentru mine si una pentru miss „aoleu, n-am nimica, eu plec acasa, ce imi bagati in vena?”. Recunoasteti interpreta?

Slide5

Promit solemn ca o sa o sarbatorim la munca, atunci cand va avea voie sa dea cu mopul, cu o feliuta mica, mica, asa ca ea.

Slide6

Reiterez, v-as da reteta dar nu e cozy si classy si cum e la moda, gen lava cake, daca tot nu am blog culinar ma puteti suna si va spun ca se face cam ca pasca si are gust cam ca cheesecake, ca de aia ii zicem noi, incultii culinari, prajitura cu branza.

rororo

14 gânduri despre &8222;NU am un blog culinar&8221;

  1. Exact si bravo de treizecidemii de ori! N-am deselere, nu-s ziarist sa mi se para ca stiu sa ma adresez maselor, n-am cel mai mare trafic de pe planeta, abia de-am aflat ce-i ala zelist, nu fug dupa si nu las comentarii de dragul comentariului cu vai ce frumos ce mirific ce limbez, deci n-am blog culinar. (Si ca tot veni vorba de ciulama, stau sa ma gandesc daca stiu oare ce-i aia…). Dar multumita catorva bloguri culinare (frumoase ce-i drept, dar care nu faceau reclama la nimic si care postau doar cand aveau ceva de zis) am prins curaj sa incerc si eu una-alta, am vazut ca-mi place si ca imi iese si mie, am gresit si am invatat multe, le-am scris sa nu le uit – si daca o singura persoana a facut ceva bun dupa o reteta incercata si explicata de mine, scopul meu e atins! Chiar trebuie sa fim toti la fel ?

  2. Mvaiiiiii, incepusi si tu? :)) Mie imi place sa nu fiu blogger culinar si sa fiu rebela, asa. Eu nu am nevoie de guru, mentor, patriarh! Mi-ajunge ca ma tin astia la munca in frau (cu greu)…Unde am ajunge daca am fi toti in uniforma?

  3. Cris, la mine la munca uniforma e obligatorie. Eu ma echipez mereu cu cate un tricou nou pe sub cazaca, ieri avui unul cu Zelea Codreanu. Nu a fost apreciat asa cum speram.

  4. Pai da, dar uniforma ta e draguta pentru ca e de chef! Imi aduc si acum aminte ce suparata eram in clasele primare ca trebuia sa ma imbrac la fel ca toate colegele.
    Si sub costumul meu de corporatista se ascunde in fiecare zi ceva rozosin :)) Nu s-a nascut ala care sa ma faca sa renunt la ceea ce sunt.

  5. Nu-s mah chef, doar bucatar. Contrar celor ce se manipuleaza pe net, daca te dai chef, nu e suficienta diploma aia amarata, mai trebuie ceva cursuri si, daca ai bani, oarece specializari. Nu orice bucatar e chef, io nu-s.

  6. Vaz bine ca ori esti deocheata, maica, ori iara te-a suparat careva. De deochi rezolvam deindata cu niste chibrite stinse-ntr-una din cele doua cani surori, de suparare poate ca ti-o fi trecut deja dupa ce-ai scris cele de mai sus si n-ai dat nici reteta prajiturii cu branza din care da, as manca o felie 🙂 . Si daca din blogging culinar s-ar castiga cat de cladirea aia frumoasa si trista, da, as cumpara-o si eu. Nu e cazul. 🙂

  7. Liana, nimeni nu te face chef. Sa te declari chef dupa un curs de recalificare (astea se fac acum si aia care se ch\red chefi nici macar nu onoreaza cursurile, doar platesc) e ciudatel. Chef e greu sa ajungim dar e usor sa te erijezi.

    Laurica, nu-s mah suparata, nu stii ca asa ma exprim eu, buruienos? 😀

  8. Mamaaaa, ce am rezistat si eu sa nu devin buruienoasa! Dar, daca nu public decat cand pot sau am chef nu-s blogger culinar. Si chiar de-as fi, sunt din categoria ciulamale, asa ca nu-mi bat capul ca ma manipuleaza unul sau altii cum le dicteaza aerul rarefiat in care se cred ei ca circula… Am trecut oricum de multe ori de la admiratie la dezamagire privind unii si de la indiferenta la admiratie la altii atunci cand am avut nenorocul sau norocul sa-i cunosc cumva. Ma limitez la ultimul caz si-i las in plata domnului pe primii. Ptiu, drace! Tu stii ce vreau sa spun, asa ca… da si tu date despre prajitura cu branza, nu ma mai lua cu „marble cheesecake with mint”, da? Noi astia care nu suntem chefi suntem interesati.

  9. Elena, da 😀 Mai, praji e pe retetar, e facuta oarecum din accident, am avut un rest de suport de cheesecake (biscu, unt, zahar), niste ramasite de la placinta cu mere (mere calite simplu, adica) si restul e cam ca la pasca, branza, oua, stafide, rom sau coniecel, blabla. Nu mai stiu cantitatile pe dinafara, ca le-am definit doar la jobul meu de nechef dar ai prins ideea. Musai fluidizata compozitia in blender, face toata diferenta.

Lasă un răspuns

