Sos de ardei copti

L-am refacut si modificat, l-am testat cu niste chitarra.

Slide1

Chef de scris nu este asa ca e posibil sa fie reteta, stilul meu, senza cantitati. Cum de cate ori e ceva naspa dam vina pe cineva, eu dau vina pe luna, ca e plina, nesimtita.

Slide2

Hai sa vedem ce am modificat si precis o puteti jongla si voi, mai intai am pregatit totul, ardeii copti, marinati cu ulei, otet, sare, am decojit rosiile (poza asta accidentala trebuie sa o pastrez, nu ca nu ati avea voi habar cum sa decojiti rosiile, stiu ca stiti).

Slide3

Bun, intai am calit ceapa, pestisori, am pus rosiile, sare, piper, foaie de dafin, am lasat sa scada, am adaugat ardeii cu tot cu marinata, zahar, pasta iute (red curry), apoi sos de rosii (Tomato Frito, fantastic) si am lasat sa scada. Ca sa nu mai gust aiurea, am pus pe paste, a iesit la fel de bun ca celalalt, chit ca diferit.

Slide4

L-am dres spre final cu putin zahar, ca parca aia cerea, in rest, asa, mai putin dulce, l-am pus pe niste paste chitarra care sunt excelente, proaspete, desi neartizanale, totusi trafilata in bronzo (ceea ce eu traduc la misto cu traforate in bronz). Beau sosul ca betivele, pastele, zic, super.

Slide5

Am sapat la ele la greu, a, da, sunt vegane, asa. Deci de orice dieta cu carbohidrati tineti. Nu e gluten free din pacate dar ar putea fi paleo, daca aia faceau snitele de ce nu ar fi facut si paste cu sos de ardei copt.

Slide6

Sosul am vrut sa il pun la borcan, dar cred ca nu are sanse, tocmai fac mancare, sa vedem daca mai ramane ceva din el 🙂

Da, il recomand.

rororo

2 gânduri despre &8222;Sos de ardei copti&8221;

  1. Pingback: Burger Bingo Bongo | Aphex
  2. Pingback: Zeghe burger | Aphex

Lasă un comentariu