Cannelloni cu carne

Sunt in completa lipsa de inspiratie la titluri, oricum, va zic doar ca reteta e facuta ca sa fie pe placul familiei (si tot nemultumiti sunt), mult soooos, sooooos. Oricum ar fi, puteti adapta, sa le gratinati mai mult, sa le puneti mai putina … ma rog, dar sa nu divagam. Sa trecem la cannelloni.

Slide1

Am tocat intai niste legume. Ca o paranteza, nu am sa inteleg in veci la anumite preparate de ce nu se folosesc in bucatarii roboteii (food processor), doar asa, ca sa ne antrenam, sa tocam ca la TV? Pe picioarele, spatele si mainile bucatarilor? E o tampenie, mai ales ca vorbesc de preparate la care in final nu se distinge musai ce si cum ai tocat, nu vorbesc de altele.

Deci am pus in robotel ceapa, morcov, cozi de telina (da, neapio, ce indrazneala), ardei (kapia, ca din ala aveam).

Slide2

Si cu robotelul poti negocia cum sa le toace, de la pasta la mai maricel, cum am vrut eu.

Slide3

Iar paranteza, sigur ca intr-o bucatarie profi as lua fara sa respir un Kitchen Aid, acasa insa, nu as lua nicio marca in afara de Braun sau Phillips (si Moulinex mai au cate ceva, inca am unul functional, dar nu se pune, ca e fabricat acum vreo 15 ani cand inca se mai faceau chestii bune).

Asadar intai am calit chestiile care nu au avut parinti.

Slide4

Am pus si carnea tocata (e prima oara cand iau de la Lidl, e inchis la bulgar, vacanta, e foarte buna cea de la Lidl).

Slide5

A fost chiar slaba, in final compozitia arata asa:

Slide6

Pastele, caneloanele, tot de la Lidl, am avut emotii, mai luasem unele naspa, dar cu astea am avut noroc, sunt bune.

Slide7

Metoda mea de umplere rapida, ca sa nu te plictisesti de atatea, e simpla, tinut mana contra, indesat carnea si presat la ambele capete pana pe peretii pastei se vede zeama, dupa aia se mai rasfira ea oricum, merge foarte repede.

Slide8

Slide9

Soldateii pusi in tava unsa cu nitel ulei (de masline, normal, ete na, ni se apleaca de la floare, cade greu).

Slide10

Acum misto, misto, dar chiar se exagereaza cu maslinosul, mai ales la prajeli, ii inteleg pe aia care au maslinul in curte, dar noi, sa fim seriosi, nemaivorbind de detalii tehnice. Am vazut la TV bucatari care faceau mancare chinezeasca (nu pot evita cacofonia) cu ulei de masline, vorba aia, ma leshi.

Continuam, supa si suc de rosii (da, soooos, sooos). Se poate si apa in loc de supa, desigur si oricum pastele vor bea mult pentru ca isi tripleaza volumul, deci am pus destul de putin.

Slide11

Am acoperit cu folie si am dat la cuptor (sa zicem la 168 de grade?) circa 30 de minute.

Slide12

Am ras putin cascaval (gouda parca) si am mai lasat-o descoperita. Desigur ca o puteti imbraca in cascaval si gratina, la noi nu s-a dorit …

Slide13

Sigur ca se pot umple mai mult, pana la capete, ca pastele cresc precum … precum. Dar eu m-am alicit ca sa mai bag o tura, ce a ramas am congelat (adica pastele direct umplute, crude).

Slide14

De bune, bune grav.

Sa va rezum reteta: se calesc in putin ulei urmatoarele: morcov, ceapa, telina, ardei gras/kapia, se adauga carnea, se trag impreuna, se condimenteaza, se umplu pastele, se pun in tava unsa cu ulei, se acopera cu amestec de suc de rosii si supa, se dau la cuptor in tava acoperita, dupa 20 de minute se rade cascaval si se gratineaza. Simplu.

Slide15

La a doua tura am 5 gata umplute si sase goale (nu, nu femei) pe care cred ca le voi face cu branza si intercala, sa vedem ce iese.

rororo

Un gând despre &8222;Cannelloni cu carne&8221;

  1. Pingback: Ghiveci special | Aphex

Lasă un comentariu