Scaricica

Am ales sa fac varianta cu scaricica fiarta inainte. Cu condimente. Odata pentru ca e mai simplu de finalizat fix cand vin musafirii, apoi nu te plictisesti, poti face mai multevariante de sos si, daca ramane, o poti face in alta zi cu ce vrei sau nu vrei. Sosurile sunt efectiv dupa ce chef de moment am avut.

Slide8

Dupa cum spuneam scaricica, coastele, le-am portionat si le-am fiert in apa cu: sare, piper szechuan, anason stelat, cardamom, ghimbir, coriandru.

Slide9

Ele apoi, fierte suficient dar nu cat sa cada de pe os, stau in zeama aia pana le finalizam, varianta unu a fost cu un curry tikka masala, e o pasta la plic, foarte buna, se gaseste inclusiv la Mega. Fiind prea picanta pentru mine am subtiat-o cu zeama in care a fiert carnea, suc de portocala si am adaugat si putin zahar.

Slide10

Deci asta e varianta A.

Slide11Slide12

Varianta B e cu sos din Malz (bautura acidulata nealcoolica de malt de la Lidl) si sos teriyaki. Asa am avut chef. Efectiv le puteti combina dupa orice pofta va vine.

Slide13

Acum sa va zic ceva despre niste zemuri. Mie mi-am facut, ca de obicei, o supa din toate legumele din batatura si magazin, nici nu le mai enumar. Foarte misto, fireste, dar anti-plictis am dres-o separat cu: curry tikka masala (misto) si, varianta doi, iaurt, usturoi, otet si marar. Sigur ca variantele sunt nenumarate daca vrei sa nu te plictisesti de o supa chioara.

Slide14Slide15

Pentru restul casei am vrut sa fac o zeama de gaina cu taitei. Si a iesit asta:

Slide16

De ce? Gaina a fost asa de tare ca am tocat-o marunt, imi era mila sa o arunc si cainele are destule resturi de zgarciulete. Am amestecat carnea tocata cu oua, sare, piper, verdeata si gris si iaca, in loc de taitei, perisoare. Ca sa nu se desfaca (na, carnea e deja fiarta, ce sa mai coaguleze proteina) trebuie mai mult ou si gris si de aia s-au umflat ca niste nesimtite. Dar de bune, is bune si am scapat de scobit in dinti dupa gaina de tara.

rororo