Studențească

O studenteasca, aia pe care mi-o amintesc eu, contine cartofi, carne (resturi, mezeluri), oua si branza, plus resturi de prin borcanele venite la pachet de la parinti.

Slide10

Sigur ca da, sunt studentesti si studentesti, eu de asta am avut pofta si pe asta mi-o amintesc cu drag (si de la grajduri, nu doar de prin camine). Si am comis-o asa.

Am inabusit cartofi si resturi de friptura (puteti pune ceapa, usturoi, ce va nazare).

Slide8

Am adaugat o lingura de varza calita si cand toate au fost gata am spart un ou in studenteasca.

Slide9

Am pus si marar ca asa am avut chef, erau vremuri in care Vegeta era nelipsita din orice. Care cum va amintiti, aia e.

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Ce am mai facut misto zilele astea? Si tot asa, rapid, cat sa ai vreme de facut cozi pe la autoritati, mancatorii de timp sunt mai gurmanzi decat mancatorii de calorii.

Pai niste snitele misto, aluat de bere cu verdeata.
In aluatul ramas am pus niste branza si pesmet si am facut pupi.

 

Tot o cinciminuta e o minunata salata cu paste, ton, ceapa rosie (ulei, otet, sare, piper).

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Sa fie o gustare cu de toate?

Slide20

Hummusul e de la Lidl, e naspa. nu mi-a placut.

Tot de la Lidl, de data asta mi-a placut, am facut nitel orez simplu, cu cateva legume, din orezul special pentru paella. Foarte bun orezul. Langa niste carne slaba cu oregano, fusion.

Slide21

Si o chestie misto pe care am gasit-o la reduceri, buna atat in lupta contra caniculei cat si sprijin spiritual in nenumaratele drumuri, iaca ce gentuta frigorifica mi-am luat. Numai buna de niste sticlute cu apa, cum spuneam, cand faci cozi, mai ales in soare sau pe culoarele lipsite de aer ale institutiilor de partid si de stat.

Catelul e bonus de suflet.

Slide22

Stiu ca nici azi nu avem retete, dar ne simtem bine, nu?

rororo