Te uita cum ninge decembre

La TV panicarzii arata o masina inzapezita. Masina care ar fi iesit din zapada aia de doi lei si cu slick-uri. La TV mai arata oameni necajiti, care trebuiesc salvati din BMW. La TV arata ce se arata la TV.

Va arat eu ce am pozat accidental, efectiv a cazut aparatul din mana si s-a declansat.

cea mai frumoasa zi

Da, stiu, nu sunt mama aparatelor, pe ale mele mi le ia ba valul, ba zapada, cred ca pot scrie o carte de la FED2 la CanonSX. Muschii mei.

Revenind, de ce aia la TV baga panica in popor, nu inteleg, alooo, e zapada, logic, e decembrie, eu, dupa ce am vazut ca zboara ciorile jos am adapostit si lavanda si rozmarinul. Vorba aluia de la Cassa Loco, care e faza, iar te miri ca in decembrie ninge?

As fi pus melodia aia cu prostia la putere, dar nu stiu limba germana asa ca o sa pun ceva de suflet, cu decembrie.

rororo

Lasă un comentariu