Pateuri cu praz si branza de burduf

Ne trebuie, fireste, foitaj (eu am cumparat Bella), praz si branza de burduf. Cu cat e mai buna cu atat mai bune vor fi pateurile, asta a fost geniala (chestie de bafta ca multi vand branza de cumparat indesata in coaja de brad).

Se inmoaie bine prazul in foarte putin ulei (e grasa branza).

Cat e prazul cald se pune si branza ca sa se omogenizeze bine, se face ca o pasta, branza se topeste putin.

Se pot umple pateurile dupa metoda clasica sau, mai rapid si cu mai multa umplutura asa:

Se bate un ou cu putin iaurt si piper.

Se unge gigapateul care a fost sigilat cu furculita, se presara ce doriti (eu am pus za’atar ca imi place mult la pateuri, merge si mac, chimen, susan, mai stiu eu ce) si se cresteaza usor cu cutitul forma in care veti dori sa taiati pateurile.

Copt si gata de taiat gigapateul. Se taie mai usor daca s-a racorit putin, mai ales daca e multa umplutura.

Sectiunile mele sunt fierbinti (89898989).

Parerea mea: combinatia praz, burduf, foitaj, e exceptionala. Hard roc aleluia.

Un gând despre &8222;Pateuri cu praz si branza de burduf&8221;

Lasă un comentariu