Praz, ardei gras si iute si rosie, toate umplute

Ideea de baza e de la prietena Anca, insa familionul a cerut si ardei umpluti si cum a ramas si o mana de tocatura, hop si rosia. De fapt eu voiam sa va arat prajii umpluti, buna treaba.

Amestecul e cel de sarmale de la revelion, puteti pune ce amestec de sarmale va place.

Din tuburile de praz taiate cat sarmalutele se scoate miezul astfel incat sa ramana doua sau trei frunze pe margine.

Am umplut legumele din imagine.

Am amestecat rosii date pe razatoare, sare, piper si foi de dafin. Si nitica apa sa se acopere legumele.

Le-am lasat cu ceva mai multa zeama ca asa a fost cererea.

Si cateva asortate chinuit pentru poza.

Cred ca e misto si numai cu praz, dar imprumutul de gusturi si sosul simplu mi se par si mai faine.

Hard roc aleluia.

Un gând despre &8222;Praz, ardei gras si iute si rosie, toate umplute&8221;

Lasă un comentariu