Prajitura cu biscuiti

Reteta e de aici:

http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-in-imagini/24803/Placinta-cu-biscuiti/#entry826244

Mai era ceva asemanator care se numeste prajitura radio, dar gasiti la link comentarii.

Nu am respectat exact cantitatile pentru ca aveam ciocolata si frisca total neadecvate, adica 200ml de frisca si doua bucati de ciocolata a cate 135 de grame fiecare. In rest ca la reteta plus un cubulet mic de unt, cat o nuca, sa zic asa.

Am imbracat forma de chec in folie.

Am incalzit frisca si untul si am topit ciocolata.

Am pus straturi de crema, biscuiti si stafide, mi-au iesit doua sraturi de biscuiti la cantitatile mele, asa ca am incheiat cu stafide si o jumatate de biscuite ratacit pe care l-am sfaramat.

Dupa cam trei ore jumatate am scos-o, am dat si pe la prieteni. Insa cum a venit bezna si ceva graba, pozele de final sunt foarte proaste si singurele.

Daca reusesc mai fac maine o sectiune. Parerea mea: este cu atat mai buna cu cat ingredientele sunt mai de calitate, ciocolata primita de mine (doua litere, H si D, una amaruie, una cu ciocolata) a fost exceptionala si am folosit smantana de 35%.

Este buna, ca dehm e hard roc aleluia de grea 🙂

Lasă un comentariu