Ghiveci special

De ce e special? Pentru ca dupa modelul inteleptului care isi face iarna car si vara sanie, am facut si eu provizii din timp, avand exact acest ghiveci in cap.

ghiveci de legume

Sa va explic, am congelat cativa canneloni de cand i-am facut, dovlecei in saramura, cu tot cu sos, vinete prajite, ardei copti, toate pastrate de la preparatele anterioare, ba chiar si varza de la ciorba de varza. Asadar rezultatul este ce veti vedea, strat cu strat, pozele au caracter informativ, nu artistic, de aia le-am si inghesuit.

Avem in ordinea numerelor de pe tricou, pe un strat de ulei de masline si intercalat si cu ceva sare (a iesit nitel nesarat, nu importa):

cartofi, ceapa, fasole verde, varza (cu ceva afumatura si marar prin ea), morcov, cannelloni cu carne, ardei copt

Slide2

dovlecei cu saramura lor cu tot, vinete, ceapa deshidratata, fulgi de ardei iute, orez, cartofi, ardei gras, rosii. (am obosit de cate am enumerat).

Slide3

Am acoperit cu apa, sa aiba si orezul ce bea si, lent, la cuptor, sloucuc din ala care vad ca nu mia e la moda.

Slide4

Acum sa nu va fi asteptat ca fac vreun plating, nu m-am obosit nici macar sa scot vreun inel sau vreo forma, foame, foame, foame. De bun, nu avea cum sa iasa bun si procedeul (adica tot ce pare ca nu sta bine in frigider, legume, ce da sa o ia din loc), calit, pus pe gratar, fript, congelat, iese un ghiveci de mare geniu. De fapt asa si trebuie sa arate, ca un ghiveci, zic eu.

ghiveci de legume

Normal ca nu e nici asta o reteta, dar la cat de bune au fost legumele (ajungem si la fructe) in toamna asta, trebuia pus la arhiva.

rororo

4 gânduri despre &8222;Ghiveci special&8221;

  1. Fata, tu esti regina nearuncariidemancaredeoricefel, in fata ta ma inclin, cred ca ai face atac sa vezi cam cum se iroseste mancarea la mine. Ba, pardon, reciclez trimitand la purcelul socrilor si asa investesc in sunculita de la iarna. Plus ca n-o sa inteleg niciodata cum te tine atat un borcan de dulceata! :)))

  2. Mirelo, faza e ca de fel nu mancam dulce, spre deloc, gen zero. Borcanul o sa il termin si iti zic sa imi mai trimiti altul, ca nu stiu ce ma fac daca nu stiu ca e in siguranta acolo.

    Cat despre potol, mai am si eu irosite, putine de tot, dar mai exista, tomberonul meu e cainele si nici macar nu da sunculita. Haleste ca porcul si e slab. Drept e ca si resturile date lui sunt investitie, e cel mai tare sistem de alarma din bloc, face resturile.

    Dar ghiveciul cu cannelloni il coceam mental de mult, am tras sa pastrez cate putin din toate.

    Asa, deci ce ziceai de dulceata?

  3. Buna ziua, Dana!

    Avem placerea de a te invita in data de 30 septembrie, ora 17:30, la evenimentul “Dialog cu Gust” destinat degustarii produselor marca Peris. Evenimentul va avea lor la noul magazinul Peris din Piata 1 Mai, Strada Clucerului numarul 2.
    Dorim sa te cunoastem si sa ne cunosti, sa conversam si nu in ultimul rand, sa degustam delicioasele produse Peris.
    Evenimentul va fi gazduit in noua locatie a magazinului Peris, un cadru inedit, in care se imbina traditia si modernitatea. Traditia de peste 50 de ani in cresterea unei rase autentic romanesti si designul contemporan al magazinului ofera un cadru perfect, menit dialogului si degustarii delicateselor Peris.
    Invitatul nostru, Dan Boerescu ne va incanta simturile cu un preparat special, creatie proprie.
    “Dialog cu Gust” – dincolo de a fi un eveniment destinat conversatiei si degustarii produselor Peris, doreste sa-i premieze pe cei mai creativi dintre voi. Intalnirea va fi una plina de surprize, tot ce iti putem spune este ca va fi vorba despre un premiu pe masura asteptarilor. Mai multe detalii privind concursul si premiul special vei afla la eveniment.
    Contam pe tine in data de 30 septembrie, ora 17:30! Te rugam sa ne confirmi prezenta ta la eveniment pana la data de 15 septembrie, raspunzand acestui mail.
    Iti multumim si te asteptam cu drag!

    Site: http://www.carnedeperis.ro
    Facebook: http://www.facebook.com/carnedeperis
    Contact: Georgia Covaci
    georgia.covaci@reinventconsulting.ro
    0733.054.284

Lasă un comentariu