Și de cârnaț nu e nimic nu e

Un fel de repetitie de craciun sau cum mi-a sarit carnatul in ochi sau cine a infipt curcanu-n parcare, ma rog, ceva neesential si lipsit de importanta, ca foarte multe dintre filele mele de jurnal. Dar inainte de poze vreau sa va spun ca exista persoane care intra pe aici pe la mine, nu stiu cine si de ce, ca nu am ceva consistent, rar retete, rar sfaturi, poze artistice nici gand, oricum vreau sa multumesc celor care sunt alaturi de mine, desi nu ii cunosc, Aripi de albatros si George Sorin Venete. Nu va cunosc, dar va multumesc.

Slide16

S-a intamplat cam asa, imi trebuiau becuri. Bece, pe limba mea. Si dupa ce am achizitionat becurile, am trecut, ca de obicei, sa gust ce pun astia pe la mezeluri pe acolo. Din pura obisnuinta, ca pensionarii. Si mi-au sarit in ochi niste minunati carnati proaspeti. Abia ii adusese din carmangerie. Am achizitionat o bucatica. Si am pus-o pe foc, v-am mai explicat odata cum se fac carnatii, inginerie, de cand ii impusti pana ii jumulesti, ce mai, complicat. Deci aista e carnatul.

Slide12

Fiind foarte proaspat (si cel mai probabil din carne la mana a saptea), logic, plin de apa si grasime, acest aspect nu ne intereseaza musai, dar va arat ca idee.

Slide13

 

L-am lasat pana s-a gatit, nitel cam tare pe o parte, nu, nu a stropit, nu a dansat, nu a facut figuri, drept e ca l-am cam uitat pe foc, dar nu-i nimic, esti consolat de mic.

Slide14

Mi i-am servit mie insami pe niste pita perpelita pe plita. Cu mustar, ketchup (da, acelasi) si niste sos bbq luat de curiozitate.

Slide15

Nu pot sa va spun decat ca sunt excelenti si ca, daca ma mai impiedic de ei, cred ca pun cateva bucati la garnita, in untura, se preteaza de minune.

Slide17

Muscaciune.

Slide18

Trec de la chestii asa de serioase la chestii nitel mai neserioase, de pe drumuri adunate.

Nu am sa inteleg in veci de ce te-ai muta in minunatul cosmopolis. Sau alte minuni din astea aflate in bendix cu satelitul cu acces prin mila domnului din iubita centura a orasului. Bine, poate daca primesti cadou un apartament acolo, sa zic ca inteleg, desi nici atunci, ca poti sa il vinzi si sa te muti in civilizatie. Nu mai zic paguba de paguba sa ai ghinion de curse acolo, faci douaj de kilometri ca sa il iei pe un gigi care biensure vrea din rezidence pana la metrou ca e scump uberu pana unde ai tu treaba, deh, residence.

Papagalii de pe bec nu-s pozati acolo ci in oras, localitate, locul ala unde oamenii nu stau in campurile numite residence in care ajungi rupand masina in doua.
Cat despre masina de politie, a trebuit sa o pastrez amintire, a reusit sa ocupe trei locuri de parcare dintr-o lovitura, devansand net un domn cu numar de VL care a reusit doar un loc si jumatate. In acest fel pe cinci locuri platite au stationat doua masini conduse si parcate de oameni expresiv de inteligenti. Sa nu uit pozele.

rororo

Un gând despre &8222;Și de cârnaț nu e nimic nu e&8221;

Lasă un răspuns

