Radacinoasele

In perioada asta sunt o droaie de chestii gustoase, frumoase si colorate, comunele sateliti ai localitatilor mari au in poarta o minune de produse. Pana si marile magazine au multe chestii romanesti. Radacinoasele sunt acum asa misto, dulci, bune, ce mai. Sigur ca la un moment dat a venit cheful si de o supa crema.

Slide14

Dar prima si prima chestie la care am poftit a fost o tava de bastonase coapte.

Slide8

Tava pe care am botezat-o Sobieski si romanii pentru ca spre final m-am impiedicat si de un polonez. O sa va spun pe foaret scurt ce si cum pentru ca nu am altfel ce zapaci cu povestiri, bastonasele sunt din telina, pastarnac, patrunjel radacina, cartof, morcov. Amestecate cu ulei de masline, granule de usturoi, paprika, sare si piper. SI polonezul invins si el pe acolo.

Slide9

Le-am dat la cuptor pana s-au facut, nu am de unde sa va dau timpi si temperaturi.

Slide10

Recunosc ca am scapat si putin mujdei peste bastonase.
Slide11

Cat despre supa-crema, am pozat tot ce am pus in oala (fireste, curatat, taiat, aranjat si coafat) ca sa nu mai scriu prea mult.

Slide12

Doar le-am fiert si pasat, stiu ca puteti pune ce va place, smantana, unt, prin supa, eu doar am stropit cu putin ulei de masline si am facut cateva crutoane condimentate.

Slide13

Si de final o cumparaciune simpatica, am gasit mini-banane.

Slide16

rororo

Un gând despre &8222;Radacinoasele&8221;

  1. Pingback: Supa-crema si carnati | Aphex

Lasă un răspuns

