Rapsodii de toamna

Nema retete, numai prostioare pentu ca avem tigaie, in frunte cu pastrama, avem di tati, de Rina, Dukan, Paleo, Keto, gluten free si low carb.

Slide13

Imediat ce am testat tigaia am avut in cap numai omleta cu sunca si cascaval, ca in tinerete. Ceea ce mi-am facut.
Slide8

Dupa, am testat niste cotlet de porc de la Mega, sa vaz cum e, ca deja cam peste tot e plin e apa, asta a fost OK la tigaie (si la gratar, ca acolo se vede apa).

Dar locul intai cu coronita il ocupa pastrama luata de la bulgaroaica, de vitel. Nu e de vitel bulgaroaica ci pastrama, fireste. Nu prea am voie usturoi asa ca e cu mujdei lesinat, doar de un damf.

 

Tot de la ea am luat si o coasta minunata, pentru o nemaivazuta ciorba care va veni.

Slide16

Si daca tot suntem la cumparaciuni, da, melcul cu dovleac de la Lidl e misto.

Slide17

Asta e tot, v-as pune muzica, asa, sa nu va plictisiti, dar inca nu am sonor la comp, asa ca va las cateva versuri din poezia care a dat titlul postarii, doar cateva, ca e lunga poezia.

Dar deodată, pe coline
Scade animaţia…
De mirare parcă-şi ţine
Vântul respiraţia.

Zboară veşti contradictorii,
Se-ntretaie ştirile…
Ce e?… Ce e?… Spre podgorii
Toţi întorc privirile.

Iat-o!… Sus în deal, la strungă,
Aşternând pământului
Haina ei cu trenă lungă
De culoarea vântului,

S-a ivit pe culme Toamna,
Zâna melopeelor,
Spaima florilor şi Doamna
Cucurbitaceelor…

rororo

Lasă un răspuns

