Somon la Neoflame

I-as fi zis teriyaki, nu e vreo reteta nemaivazuta, numai am vrut sa testez tigaia cu chestii lipicioase. Si nici astia de la Mega nu ma platesc deci nu e postare de reclama, doar sa va arat si voua daca aveti boala la cap, asa ca mine, cand vedeti o tigaie si va intrebati cum de ati putut trai toata viata fara sa o aveti. Eu le pipai obscen de cand le-au adus, am strans punctele (nu ca am cumparacit atat de mult, dar doamnele de la nu zic care Mega sunt dragute). Rezultatul e acest somon foarte simplu facut si glazurat despre care o sa va povestesc. Asadar azi rubrica de cumparaciuni.

Slide8

Mai intai sa va spun ce mi-a placut la tigaie asa, la raft, greutatea si manerul, Cu straturile de ceramica mai poti lua teapa. Eu am luat-o pe cea mai ieftina, cu reducere de 80%, sigur ca ma uit cu jind la oala mare care costa (cu reducere) aproape 100 de lei, o sa raman cu amintirea.

Sa va zic pe scurt si „reteta” (somonul a fost la reducere la Lidl, zece lei cutia, somonul ala misto salbatic). Am pus in tigaie somonul, bautura de malt, o lungura de teriyaki si putin unt, sare aromata cu portocala si menta si gata, asta e reteta.

Ma rog, intoarcem somonul, cand se evapora tot lichidul il scoatem si in jiul lasat pe tigaie punem o lingurita de amidon desfacut in apa rece si amestecam repede pe foc sa adunam toata glazura ca e pacat de ea.

Slide9

Am pozat bucata din toate unghiurile ca ba era, ba nu era soare. Tigaia, caci despre ea este vorba, s-a comportat impecabil, dupa cum se vede si la rezultatul final (in unele poze arata a coaste glazurate, Maillard, zic).

Această prezentare necesită JavaScript.

Dig in.

Slide14

Si daca tot suntem la rubrica de cumparaciuni, fiind tot la reducere polonezii de la Lidl, am luat un pachet, pentru nostalgici, au schimbat reteta, nu mai au pielea aia care pocneste, au alta textura, cica au tot 90% carne dar nu se mai desfac in fasii ca aia de pe vremuri. Nu sunt rai dar nu mai e ce a fost. Obiceiurile unora de a schimba ceva in retete de alimente sau aplicatii, ma depaseste, de ce sa modifici ceva care e bun sau functioneaza, nu stiu.

Slide15

Inca se mai gasesc rosii foarte gustoase, dar de ce nu, daca poti face plaja la jumatatea lui octombrie probabil ca in curand o sa plantam banani in fata blocului.

rororo

Lasă un răspuns

