Orez cu aripioare

Da, stiu, stiu, am idei putine dar fixe, cand ma apuca asa un trend, o moda, un chef, imi trece, dar mai incolo, asadar tot pilaf. Tot din acela care se vrea cat mai flescait posibil cum imi place mie.

Slide7

But first … (chiar, de cand nu am mai vazut Two stupid dogs) am chinuit si cainele, adica am facut test si pe el cu pilaful vietii.

Lui i-am facut cu carne de vita si in afara de radacinoase si cu multe legume congelate. Eu nu ma omor cu legumele congelate dar el e caine, ce stie el.

Slide8

Al lui a iesit destul de aproape de ce voiam eu asa ca … am furat o portie.

Slide9

Cat despre pilaful ala din titlu, sa va zic una dreapta, dar stiu ca nu dati cu parul ca doar nu e blog culinar, e numai cu potoale. Am luat aripioare congelate gata condimentate, Voi sa nu faceti ca mine, dauneaza grav sanatatii. Cred.

Si le-am pus la foc impreuna cu niste legume de prin frigider (ceapa, pastarnac, morcov, ardei).

Slide10

Am mai pus apa is capac sa se faca aripioarele, caci orezul e gata repede, asta ieftin.

Slide11

Si pe urma am mers pe masurile alea de v-am zis si la reteta anterioara, 1/5 orez cu apa, foc mic, capac (desigur, depinde de ce oala folositi, la unele e bine sa nu puneti capac fiindca da in foc).

Slide12

Imi place ce frumos scriu, asta pentru ca aventuri inclusiv cu medici si mecanici. Mecanicii au fost ok iar medicii destul de siguri ca mi-am rupt piciorul.

1

Altfel de final doua poze misto, niste prostii de la Mega care mie chiar imi plac.

Slide13

Pizza Gyros de la Edenia care e mistocuta (da, stiu, nu se compara cu o pizza adevarata dar e rezonabila).

Slide14

Si, daca nu stiti cum arata, flori de oregano.

Slide15

rororo

Lasă un răspuns

