Rasol de vita

Stiu ca stiti sa fierbeti o bucata de carne si deasemenea nu am uitat ca am mai facut noi ceea ce o sa repetam azi, cel putin pentru supa de baza.

Treaba e ca aveam nevoie de mancare pentru caine si am combinat si pentru el si pentru noi.

Slide15

Asadar am combinat rasoalele cu radacinoase, ardei gras, ceapa, ierburi din geam si am stropit totul cu ulei. Nu va mai zic de sare si piper, asta e de la sine inteles.

Slide13

Am copt totul la foc mare cat sa capete crusta.

Slide14

Am pus ce vedeti in poza in oala cu presiune, am acoperit cu apa si am lasat la foc mic o ora. Si am facut si un mujdei din bunaciunile de rosii, patrunjel, fireste, usturoi si putin ulei.

Si am turnat in capul rasoalelor.

Slide16

 

O sa ziceti, bine, dar unde e mancarea cainelui? Cred ca asa se gandea si Casi …

Slide26

Ei bine, o parte din carne, supa si legumele, plus paste, au ajuns si la tanara vesnic domnisoirca.

Slide27

 

Nu, nu am terminat, a ramas mujdei din ala bun, ce sa facem cu el decat alt fel de  conopida popcorn?

Asadar am pus din el (si a mai ramas putin) peste niste smantana, ulei de masline si marar.
Slide17

Am pus buchetelele de conopida in maglavais, am amestecat bine si am pus pe hartie de copt.

Slide18

 

Cand mi s-au parut gata le-am gustat, nu imi plac foarte al dente, deci le-am mai stropit cu apa si le-am mai dat nitel la cuptor.

Slide19

Sosul de langa este fix ce am pus peste conopida (ei bine si cu putina maioneza, dar nu e musai).

Slide20

 

Este cea mai misto varianta de conopida popcorn din cele de pana acum (nu ca celelalte nu ar fi bune).

Slide21

 

Nu am terminat, aveam de ucis un rest de aluat de foietaj, asa ca am facut o umplutura clasica de mere, zahar, scortisoara, amidon.

Slide22

Am impachetat, uns cu ou, presarat migdale, copt.

Slide23

Mbuuun.

Această prezentare necesită JavaScript.

Si am mai pozat si doua chestii galbene, una la cinci luni de la sosire, alta ucisa la o zi dupa ce a fost ouata.

Această prezentare necesită JavaScript.

O da. Si rosii din alea bune, doua-trei luni pe an sunt ce trebuie.

Si de prin orasul in care in sfarsit cat de cat ploua (ca de obicei, mai mult in nord si centru), plus imorteaua, plus o poza dintr-un cartier rezidential fara asfalt, nu am rezistat sa nuu ii trag poza.

rororo