Mancare de naut cu ouzo (si carne)

Daca sunteti din aia, merge si fara carne, da’ cu porcu’ e mai misto. Si cum va place unora sa intrebati, da, merge inlocuit porcul si cu altceva. Pui, curcan, cangur, ce vreti voi. Ce pot sa va spun e ca porcaria asta fix asa cum o facui eu, este absolut delicioasa. Pozele nu sunt cine stie ce, dar este, cum zic aia, yummy, mniam, mlem, lingi ceva. Si mai am si alte mici retete dupa asta, fireste, in stilul blocului neculinar pe care va aflati.

Slide14

Eu am folosit carne de porc (piept dar cam fara grasime, de aia l-am si introbagat aici), ceapa si usturoi (cat, cat, nu stiu, vedeti si voi in poze). Mai intai am tras carnea in nitel ulei de masline (de aia, da, de masline), apoi am pus ceapa si usturoiul. Sare si piper, vorba maestrului, ad libitum.

Cand s-au inmuiat si nitel calit, am pus o sticluta de ouzo si am lasat cu  capac. Cand s-a evapoat alcoolul si miroase misto, am pus si nautul si nitica apa, am mai lasat nitel si la final am desfacut o conserva de rosii tocate peste.

Si asta e tot, am pus un blid la racit sub aerul conditionat, ca la doua mii de grade din aer nu se racea nici maine.

Slide15

 

Din bucatica mai grasa de porc am facut cu usturoi, bautura de malt, sos de soia, putin teriyaki si ulei de susan, plus piper szechuan, o chestie.

 

Am avut si o gulie mov.
Slide8

Asadar am facut si o supa de gulie mov. Senza carne.

Slide9

Si, ca sa fiu in trendul verii (asta, ailalta si alea de vor veni), facui si eu chiftelute de dovlecel, da, un singur dovlecel ras, scurs, amestecat cu ou, branza, marar si putini fulgi de cartofi.

Slide16

In rest poze de pe langa casa si de pe coclauri pe caer vreau sa le pastrez din cvasimotive.

 

Placintelele cu branza le-am primit.

Asta e tot, porcul cu ouzo si naut rulz.

 

Dog tax

Slide17

rororo