Pui cu 6.666666 de catei de usturoi si pastai aite

Stii cum e, vezi ceva la magazin, iti trece prin minte sa faci, acasa bicicleta nu mai era galbena si nu i s-a dat ci i s-a luat. Pentru ca nu tineam minte pe dinafara cum era cu puiul ala cu 40 de catei de usturoi, pentru ca nu am gasit pui intreg (din ala crescut lent) ci pulpe, nu am pus unt ci ulei de masline si capatana sacrificata, de usturoi nou, a avut numai sase catei, deci 40 impartit la 6m 6.666666 de catei fata de cei din reteta originala.

Nu ati inteles nimic? Bun, deci am avut niste pulpe pe care am pus niste usturoi, le-am condimentat si le-am lasat la foc mic in nitel ulei de masline.

Slide13

 

Separat am fiert niste pastai galbene. In apa cu sare. Am facut un mujdei cu usturoi, putin ulei si patrunjel, am dat o rosie pe razatoare, am amestecat fasolea cu toate astea.

Slide14

Varianta A, se pune pui pe pastai.

Slide15

Varianta B, puiul cu toti cateii ramasi plus zeama lui, se pune peste pastai, dar in oala, se mai da un clocot.

Slide16

Varianta necunoscuta, se fura cateii care s-au aurit langa pui si se mananca numai ei, asa.

Slide17

Ce am mai facut misto, o ciorba de vacuta, aia cu „cãrnicã” de lucru, niscai oase de pe la ceafa, de pe unde or fi fost, carnea fiarta bine, degresat totul si, o sa ziceti ce mai e asa de misto la ciorba asta. Multe legume de sezon, ca adunai si ardei si dovlecei, ba chiar si o mana de mazare noua, plus ca i-am batut in cap niste zdrente de oua proaspete si ele. Si leusteanul si patrunjelul gramada, ce mai, misto e vara.

Această prezentare necesită JavaScript.

Inca trufandale, dar le vine si lor randul …
Slide8

Si, apropos de cumparaciuni ed curiozitate, am luat de la „Lidãl” lahmacun.

E misto.

Slide11

Era sa zic rororo inainte sa va mai arat ceva.
Daca s-ar renova toate casele vechi odata, Bucurestiul ar arata intr-un mare fel.
(astea sunt pe una din stradutele mici care se fac din Calea Grivitei in fata Garii, iesirea, fireste, dinspre Grivitei)

Slide12

 

 

rororo