Diverse

Si am sa incep cu o chestie care ma calca pe cap. Da, denumirile, orice bucatoaie de carne care se balaceste intr-un sos, imbraca pompos denumirea de ragu, ciupercile la gratar, stropite cu oareceuri, se numesc mesmerizant, ragu. Ma si enerveaza. Am facut si eu ragu de aripioare, na 😀

Această prezentare necesită JavaScript.

Si am mai facut ceva, de lene, mai aveam pesmet prajit cu zahar. Si imi era lene sa mai fac galusti din alea, asa ca am ales varianta ultra simplificata, gris cu lapte si pesmetul asa. In pahar sau in forma de briose. Nici nu stiu cum sa denumesc asa o creatie, verrines, millefeuille …
A, da, verrines cu ragu de capsuni, asa.

 

Dog tax 😀

Slide13

 

Am fost si la Foodblogger, editia 17, foarte misto organizata, nu mai fusesem de la editia intai, s-au povestit chestii misto, ne-am vazut fetele aia mai vechi, am vazut si lume noua, misto si la Marriot si la socializarea ulterioara de la Hard Rock.

Nu am stat mult, a fost o zi imbecil de calda si datorita unor motive absconse, am batut kilometri de drumuri in plin soare, m-a rapus. Poze am de pe drum si cateva de la eveniment, cu telefonul, asa, de amintire.

Cam atat ca nu prea am chef de povesti, m-a pocnit soarele, un virus, plus alte angoase, dar va puteti uita pe poze, ca-s dragute.

rororo

