Poz(n)e

Adica asa, diverse prostioare la cutia cu amintiri. Si primele poze pe care vreau sa el pun sunt cu flori, din pacate facute din mersul masinii, deci ce se vede, aia e, cu ochiul liber era mult mai misto. Iar macii, pe la margine de oras, sunt o splendoare.

Slide10Slide11

Am cules corcoduse, stiu ca mai trebuiau lasate, dar cineva a taiat cracile corcodusului si nu era sa le las sa se risipeasca.
Slide12

Am facut o supa de care imi era tare dor. Nu o fac des nu pentru ca ar fi complicat, imi place la nebunie, e simpla, dar guliile sunt scumpe mai mereu, acum erau ieftine. Supa de gulii (am dat totul pe razatoare ca montasem robotul sa fac biscuiti potaii).

Această prezentare necesită JavaScript.

Am agatat niste traznai, un „ball box” in care erau niste chiftelute fade de pui, deci le-am bagat intr-un sos pentru paste a la doamna si vagabondul, niste pateuri cu ciuperci de la Morarita, aveam chef de pateuri cu ciuperci, se putea si mai bine (ma refer la umplutura), plus un bulan de pui gata copt care a dat prea misto in poza ca sa nu il pastrez. E sifonat. Am gasit cas afumat la 30% reducere si l-am fript cu un ou proaspat, inca mai am furnizori, sa traiasca.

 

Cat despre boabele cainelui, oarecum clasice, conserve de peste, radacinoase, galbenus si, ei bine, m-am tot impiedicat de amestecuri, de musli, de chestii, asa ca are un amestec de o droaie ca liant, tarate de ovaz, musli cu seminte si migdale (fara stafide), germeni de grau, o minune de textura a dat amestecul asta biscuitilor.

 

Si bobite pentru oameni care ar trebui interzise comercializarii, pufuletii cu alune sunt o insulta la adresa siluetei si dependentilor de rontaiala.

Slide23

Si gata, as mai fi avut ceva important, legat de o masina cu caini de la circ, dar m-a ginit paznicul facand poze si filmulete si cred ca nu mai e de actualitate.

Slide9

Daca revine in actualitate revin si eu.

rororo

Lasă un răspuns

