Culori de mai

Sau album duminical, cum vreti sa ii ziceti. Vremea e schimbatoare, ca in mai, nimic nou, doar smiorcaitii se plang.

Si ca sa incepem corect politic, adica na, cu aia mai natangi si slabi care depinde de noi, iaca o poza cu minunata mancare a cainelui. Care in mai (am un singur dor) beneficiaza de o multime de legume pe langa carnea zilnica. Pentru ca am chef de scris sa va zic, mai (am un singur dor) citesc pe cutiile alea cu mancare pentru caini, de curiozitate, sa vad cum fac ei sosul ala maroniu, in general cu caramel si chestii gen amidon, asa ca aorecum am imitat, am pus peste carne si radacinoase niste bautura din aia de malt si am lasat sa caramelizeze, apoi am pus restul chestiilor.

Slide8

Pentru humani, gingiumingiu, leftovers, pe urma daca finele saptamanii iti da un picior, il bagi la cuptor, plus cowboy casserole. Ca sa dezvolt, ceapa, usturoi, carnati, trase nitel in craticioara, adaugate cateva rosioare si niste ardei gras, stins cu nitel vin si peste toate azvarlit continutul unei conserve de fasole. Boabe. Gata fiarta.

 

Din cromatica adunata pe memoria aparatului, mai mentionam: o morisca (am cautat ceva care sa fereasca oregano de razele directe ale soarelui, me gusta morisca asta la nebunie), stanjenei in Chiajna, ceva de vis stanjeneii din Chiajna, o minunata cioara contemplativa, o castana de adoptat, namolul care a curs din cer pe post de ploaie (nu cred ca am mai vazut asa ceva), plus chestii din goana masinii. Goana ca asa vine vorba, nu depasesc limita de viteza legala, da?

Nu uitati sa dati pe pozele grupate ca sa le vedeti in toata splendoarea lor (glumesc, stiu ca-s banale, dar sunt ale mele).

rororo

