Somon afumat in tigaie

Treaba asta am mai facut-o noi cu alte carnuri, de pui parca, cu somon am facut-o la niste cursuri, avand si materialele adecvate (lemn de mar imbibat in brandy, site si capace de inox), astazi facem improvizatie acasa. Dureaza putin, e bun si daca aveti o aerisire optima (eu am geamuri mari langa aragaz) e chiar in regula. Daca nu, nu.

Slide10

Asadar ne trebuie un vas in care sa punem lemnele ce o sa se arda (e foarte bun un wok de tabla) si un gratar de aluminiu, in lipsa putem improviza totul din folie de aluminiu. Plus lemnele, ce gasiti pe langa bloc de esenta mai tare, fagul e ideal, dar merge mar, cires, visin, blabla. Eu am avut niste pelete car ecred ca au continut si ceva conifere, s-a simtit, ideal e sa nu fie conifere. Asadar am amestecat lemnele cu niste ceai negru (pentru aroma) si le-am stropit cu niste vin alb, somonul eu l-am dat cu teriyaki si ulei de susan, puteti pune ce va place. Apoi se pune somonul pe gratar peste cele ce vor arde si se sigileaza cat se poate de bine vasul. Da, sigur ca o sa iasa fum din chestia asta pe undeva, de aia am zis ca e musai o aerisire buna.

Slide8

Pe ochiul mijlociu, fix la 20 de minute dupa ce am arins focul sub instalatie, e gata.

Slide9

Desigur ma refer la bucatica asta, deci bucati de na, maxim 200-250 de grame merg la timpul de care va zic.

Sexyunea (observati ca s-a afumat si susanul pus pe deasupra)

Slide11

 

Ce poze s-au mai adunat, pai a fost ziua independentei parca, nu mai stiu ce a fost, dar a fost cu mici. Plus oua de tara frumoase pe niste pastai cu rosii.

Această prezentare necesită JavaScript.

De pe drumuri (doamneee, infernal orasul, o aglomeratie infernala), am vazut o droaie de stanjenei superbi (mai am cred unii pozati in telefon, in Chiajna tot orasul e numai stanjenei de toate culorile), plus ce mai vedeti voi pe acolo.

 

rororo

