Spre centru si din centru

Stiu ca toti stiti centrul vechi. Azi am cautat ceva, a fost o ora buna si am facut niste poze, lumina a fost cel putin stranie, la plecare era de furtuna, apoi a iesit soare orbitor. Cum am ajuns prea devreme, am tras niste poze, ce mi-a troznit mie. Ma uit la multe poze in ultima vreme, unele absolut fermecatoare, vezi celula stem din ochiu guzganului mancat de cioara, pixeli, socoteli, sincer, nu ma gadila in mod placut, putine fotografii sunt misto si putini fotografi vad efectiv prin obiectivele alea scumpe. Multe clisee, putine poze care te ating. Trecand peste aceste considerente de ordin personal, sa vedeti ce mi- atras mie atentia azi.

Mai intai pe drumul spre oras, pe Calea Calarasi am vazut mai multe case vechi de vanzare, foarte misto. La ora opt era inca liber prin oras, deci pe langa zona in care aveam treaba, pasajul Macca, a fost usor de surprins centrul vechi in liniste, cladirile cunoscute, ce nu am prins, aromele, multe patiserii deschise, multe cu produse absolut imbietoare (nu am luat nimic, inca nu pot manca), agnguri si locuri de parcare nestiute decat de putina lume.

Mi-a placut sa vad ca mai exista sigla cu „Arta si Precizie”, mi-a dispalcut sa vad in vitrinele pentru turisti niste kitch-uri oribile, mi-au placut amenajarile unor localuri, mi s-a parut haios ca in loc sa schimbe un geam spart unii l-au lipti cu un abtibild, daca dati pe poze sa le vedeti in slide show o sa vedeti cam ce mi-a placut mie azi.

 

Restante la pozele cu potol, garbanzos y chorizo (adica naut pasat cu usturoi si ulei plus carnatii respectivi), salata de calmar (o tin una si buna, calmar, nu calamar), o minunata supa dintr-un minunat piept de vita de la bulgar si o minunata mini-omleta dint-un ou proaspat ouat, mancarea mea pe trei zile (cum sa nu pastrez asa o poza).

 

rororo

Cinco de mayo – La multi ani Casi

Pai ce credeati, ca anul asta nu facem tort fetei? Cinco de mayo a fost o victorie a unor mexicani, cum si asta mica e bronzata, cum si ea a avut o victorie (sase, daca luam in considerare anii), se pupa la fix.

Cum bine stiti, pe 5 mai 2011 asta iesea din ma-sa, intra intr-o punga si imi iesea mie in cale, in 2017 nu suntem inca in acea normalitate in care omul tine cainele in lant si nu ii da apa ca e caine si sa bea daca ploua, ba mai mult, ii facem tort. Huo noua.

Slide44

Anul asta am ars-o simplu, radacinoase si carne de vita, plus branza tartinabila La Colline cu smantana. Atat.

Din pacate tortul nu a iesit perfect rotund pentru ca, e a doua oara cand va zic eu voua, carnea de la Lidl e plina de apa, un sfert s-a topit necontrolat.

Slide43

Dar dupa cum bine stiti, cainii nu au simt estetic, asa ca nu ne-a pasat deloc, i-am dat o fata asa, pentru poze, cu branza si niste rosii si morcov.

Slide45

Dupa care, chinuiala standard: asteapta, stai in gatii ma-tii sa iti fac poza, papa, iaca, asta e.

Si sa punem si torturile de anii trecuti, sa le pastram la dosar.

12

Hai sa ne traim.

rororo