Un pui

Amu nu o sa va invat eu sa faceti un pui, dar asa mi-au placut pozele cu domnul pui ca am zis sa le pastrez asa ca iaca poze.

Slide13

Ca sa incepem cu motivatia, am fost sa imi iau bere fara alcool din Lidl (magazin saracut rau de sarbatorile astea, nu tu un panettone, mielul la pret de strut campion, treaba lor) si m-am impiedicat de puiu’ asta.

Si am avut lene sa il portionez, sa il congelez, ce mai, direct in cuptor l-am aruncat. Dar nu oricum, cu toata lenea sa stiti ca l-am parlit si spalat. Si l-am dat si cu niste condimente (avui chef de 7 spices de la Blue Mill, eu va spun ce contin, voi ce puneti cand puneti, dupa cheful vostru – ardei, enibahar, nucsoara, ghimbir, scortisoara, cuisoare, cardamom).

Am pregatit si un puverizator cu bautura de malt rece (sigur ca da, emrge si bere, vin, reci sa fie) si l-am pus pe gratarul cu apa. Apa sub pui.

Slide11

De aici incolo doar foc mic si stropit cand cu niste ulei cu usturoi, cand cu bautura rece. Daca vreti sa se rumeneasca si pieptul, il intoarceti, pe mine acest aspect nu m-a interesat, deci pieptul s-a facut numai la abur. Si da, e fraged si zemos.

Slide15

Mari secrete nu sunt ca sa arate asa, ca la rotisor, se poate face o gremolata pentru piele, puiul asta crescut lent de la Lidl se apropie cel mai mult ca textura de puiul de tara, adica e chiar nitelus atos (sigur ca nu va fi niciodata vreunul din comert ca ala de la mamaie din curte).

Pielea stropita cu lichid rece (ca la ciolanul cu bere), iese o nebunie.

Slide14

Si cum cine imparte, parte isi face, am luat tot ce era mai misto (si am jupuit toata pielea, da).

Slide16

Fara garnitura, doar cu sosul meu favorit (daca nu il stiti sau l-ati uitat, e acela: parti egale de maioneza, iaurt si smantana, usturoi si tarhon).

Slide17

Acum ca ati vazut puiul, sa va arat si oregano care, luat tot din Lidl intr-o zi, asa amarat si vai de el, pus in pamant si scos la aer, s-a facut zdravan si fortos de zici ca a halit spanac. Salvati plantele din supermarketuri.

Slide9

Cat despre pastele acesta, in care a ajuns lumea sa se ia la bataie pe un cozonac mai ieftin si sa stea la coada de la cinci dimineata, ca asa e crestineste, sa te calci pe cap, sa stiti ca nu am pregatit decat ce vedeti in poza de mai jos.

Slide10

Pregatit in sensul in care le-am pregatit de pus in poza, toate sunt luate de-a gata din timp, dinainte de maera nimiceala de zilele astea din magazine. Oare aia de s-au batut pe cozonac si pe hartie igienica (si telemea, ca de aia am uitat ca si pe aia a fost bataie), or trimite mesaje cu ” fie ca …”?

rororo

Lasă un răspuns

