Crochete pentru Casi

Mancare de caini, bobite, treats, golgoaze.
Fireste, alta varianta. Ideea e sa combinati ce nu face rau cainilor (ba chiar, daca se poate, ce le face bine si foarte bine).

Cum aparatul face figuri, mi-au iesit niste cadre de final de mare angajament, gen:

Slide13

Cand le fac dulci, combinatia de baza e cu banane si unt de arahide, cele „imputite” au la baza mereu conserva de peste, galbenus si, fireste, la oricare, tarate de ovaz (sau chestii de genul asta, mai rar faina de grau, spre niciodata).

Acum am avut si niste uscaciuni de gruyere si parmezan, o jumatate de cutie de mazare ramasa de la omleta pentru noi, ma rog, iaca ce am pus acum.

Morcov, cascavalurile, verdeata, mazare, galbenusuri, doua cutii de peste, tarate de ovaz.

Slide9

Compozitia o las o vreme la frigider inainte sa formez golgoazele, ca sa se lege bine. Desigur, puteti intinde foaie, dar asta implica mai multe fainoase,  eu am inceput sa le fac numai asa, bilute impunse.

Slide10

Combinatia asta, care are si cascaval, a iesit foarte misto, crocante si fragede. Cum ziceam, sedinta foto cam orbeste, dar mie imi plac pozele.

Slide11Slide12

rororo

Lasă un răspuns

